Autoritatea contractanta intentioneaza achizitionarea unui număr de 35 bucăţi parcometre "Automate de bilete parcare" necesare în vederea asigurării serviciului public de amenajare, administrare, întreţinere şi exploatare a parcărilor cu plată situate pe raza municipiului Piatra Neamţ conform legislaţiei aplicabile în domeniu şi a cerinţelor tehnice specifice conform prezentului Caiet de sarcini.
Autoritatea contractantă d...
Autoritatea contractanta intentioneaza achizitionarea unui număr de 35 bucăţi parcometre "Automate de bilete parcare" necesare în vederea asigurării serviciului public de amenajare, administrare, întreţinere şi exploatare a parcărilor cu plată situate pe raza municipiului Piatra Neamţ conform legislaţiei aplicabile în domeniu şi a cerinţelor tehnice specifice conform prezentului Caiet de sarcini.
Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze urmatoarele bunuri, inclusiv montarea acestora, punerea în functiune şi întreţinerea acestora:
Parcometre- 35 bucati- Parcometru capacitate stocare minim 4000 tichete, acces securizat cu chei electronice, echipat cu 1 printer termic, baliză luminoasă cu LED-uri, ecran SD color, tastatură capacitivă pt. introducere număr de îmnatriculare, încasare bancnote, casetă colectare capacitate de mimim 1000 bancnote, terminal 100% independent energetic alimentat prin panou solar, autonomie 24/7, garanţie 24 luni.
Opţiuni parcometre- 35 bucăţi- Modem 4G pentru comunicaţie back office
Accesorii parcometru- Role hârtie pentru parcometre- 35 bucăţi
Accesorii parcometru- Montaj/Instalare şi punere în funcţiune parcometru + Configurare + Training + PIF 35 bucăţi
Mentenanţă parcometre pe durata garanţiei 24 luni
Aplicaţii/Licenţe- Setup sistem iniţial de instalare, Configurare sistem back-office independent de numărul de parcometre- Inclus
Licenţă perpetua pentru fiecare terminal şi pentru server- Licenţă Software terminal, comunicaţie cu serverul back office de management şi raportare pentru gestiunea unui număr de până la 100 parcometre- Inclus şi perpetuu
Actualizari software parcometre şi server- Inclus şi perpetuu
Ecosistem aplicaţii mobile/interogare agent parcare şi desktop parcare- Inclus şi perpetuu
Termenul de livrare: Operatorul economic desemnat câştigător are obligaţia de a preda sistemul în stare de functionare în termen de maxim 120 de zile de la data intrării în vigoare a contractului de furnizare. Un produs este considerat livrat când toate activităţile în cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este recepţionat de Autoritatea/entitatea contractantă.
Durata prezentului contract este maxim de 120 de zile, de la data semnării contractului de către ambele parti, cu posibilitatea prelungirii conform reglementărilor legale, dar nu mai mult de 1 (una) lună, dacă situaţia impune acest lucru - ( Act adiţional, încheiat în formă scrisă, cu acordul ambelor parti semnatare ).
Toate trimiterile la standardele mentionate în documentatia de atribuire se vor interpreta cu mentiunea "sau echivalent".
Orice referire din cuprinsul prezentei documentaţii de atribuire (inclusiv a caietului de sarcini), prin care se indică o anumită atestare, autorizare, certificare, origine, sursa, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie şi/sau o licenţă de fabricaţie, o autorizaţie/ certificare/ atestare, standard se va citi şi interpreta ca fiind însoţită de menţiunea "sau echivalent".