Feedback
I.D.: 36424845

Achizitia de servicii organizare eveniment sesiune de instruire

Data publicarii
07.06.19 Exista 176.886 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
12.06.19
Pretul estimativ:
10.450,00 RON - 10.450,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1084708.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Organizare eveniment inSuceava - obligatii minime ale prestatorului: 1. Inchiriere sală conferinţă, amenajată şi dotată corespunzător scopului, inclusiv echipamente:  dotată cu sistem de sonorizare, videoproiector şi ecran de proiecţie  Pentru aprox 40 persoane  Sala aşezată în forma de teatru, cu vizibilitate maxima, prevazuta cu o masa de prezidiu pentru 4 persoane si o masa suplimentara pentru apa plata (0.5 l * 2 bu...
Organizare eveniment inSuceava - obligatii minime ale prestatorului: 1. Inchiriere sală conferinţă, amenajată şi dotată corespunzător scopului, inclusiv echipamente:  dotată cu sistem de sonorizare, videoproiector şi ecran de proiecţie  Pentru aprox 40 persoane  Sala aşezată în forma de teatru, cu vizibilitate maxima, prevazuta cu o masa de prezidiu pentru 4 persoane si o masa suplimentara pentru apa plata (0.5 l * 2 buc de persoana)  Disponibilă in intervalul 8-16, pe durata unei zile în data de 26 iunie 2019 2. Asigurarea cateringului pentru minim 40 persoane (se acceptă ca fiind posibilă o variaţie de +/- 5 persoane), în aceeasi locaţie cu sala de conferinte, incluzand: welcome coffee, pauza de cafea, masă de prânz, dupa cum urmeaza:  1 „welcome coffee” care include: cafea, ceai, apă, suc;  1 „coffee break” care include: cafea, ceai, apă, mini-patiserie diversificată (min.4 sortimente dulci şi sărate);  1 masă de prânz tip „bufet suedez”: vor fi propuse 3 variante de meniu care să conţină minim 4 feluri de mâncare rece, minim 4 feluri de mâncare de bază caldă, dintre care cel puţin 1 sortiment de peşte, minim 4 feluri de garnituri, minim 4 sortimente de salate, pâine albă şi integrală, cel puţin 4 tipuri de prăjituri, diverse tipuri de fructe, apă plată, apă minerală, cafea/ ceai, sucuri 3. Asigurarea multiplicării şi transportului mapelor pentru aprox 40 participanţi (se acceptă ca fiind posibilă o variaţie de +/- 5 persoane) la locaţia sesiunii de instruire (Materialul pentru multiplicat va fi pus la dispozitia operatorului economic castigator de Se solicită detalierea preţului conform tabelului atasat.  Prestatorul va trebui să asigure prezenţa unui reprezentant al său la locaţiile desfăşurării evenimentelor pe perioada derulării acestora, pentru a asigura coordonarea tehnică şi logistica a acestora. Prestatorul va realiza toate costurile conexe generate de activităţile pe care trebuie să le realizeze.  Se solicita ofertanţilor să precizeze în oferta tehnică faptul că vor asigura îndeplinirea integrală a specificaţiilor tehnice mai sus menţionate.catre BRCT Suceava şi va consta într-o mapa cu un continut de maxim 30 pagini); 
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu