Feedback
I.D.: 33082798

Achizitia de servicii de consultanta si evaluare a guvernantei corporative

Data publicarii
10.01.19 Exista 77.795 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212110-7
Termenul limita pentru depunere:
18.01.19
Pretul estimativ:
30.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1057658.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de evaluare a guvernantei corporative Se va incheia un acord cadru pe o perioada de 4 ani cu un singur operator economic urmand ca in fiecare an sa se incheie un contract subsecvent, cu reofertare, in functie de necesitatea autoritatii contractante. Cantităţi minime 1 serviciu consultanţă pentru 4 ani Cantităţi maxime 8 servicii consultanţă pentru 4 ani, în funcţie de necesităţi Valoarea maximă a contr...
Servicii de evaluare a guvernantei corporative Se va incheia un acord cadru pe o perioada de 4 ani cu un singur operator economic urmand ca in fiecare an sa se incheie un contract subsecvent, cu reofertare, in functie de necesitatea autoritatii contractante. Cantităţi minime 1 serviciu consultanţă pentru 4 ani Cantităţi maxime 8 servicii consultanţă pentru 4 ani, în funcţie de necesităţi Valoarea maximă a contractului pe 4 ani 30.000 lei fără TVA Valoarea minimă a contractului pe 4 ani 4.000 lei fără TVA Valoarea celui mai mic contract subsecvent 4.000 lei fără TVA Valoarea celui mai mare contract subsecvent 6.000 lei fără TVA Prestatorul trebuie aibă experienţă în evaluarea performanţelor întreprinderilor publice sau private ( acte doveditoare) Prestatorul trebuie să prezinte documente din care să reiasă faptul că: -obiectul de activitate cuprinde activităţi de tipul celor supuse procedurii de achiziţie – Certificatul de înregistrare şi codul unic ( copie conformă cu originalul ) -Autorizaţia emisă de Camera Auditorilor Financiari din România (copie conformă cu originalul ). Cel putin unul din membrii echipei de evaluare trebuie să fie membru al C.A.F.R., lucru demonstrat cu legitimaţia vizată la zi ( copie conformă cu originalul) . Prestatorul trebuie să asigure oameni specializaţi experţi în audit financiar, managerial, precum şi experţi în guvernanţă corporativă ( documente doveditoare). Cel puţin unul din experţii, desemnaţi de către Prestator, implicaţi în implementarea contractului trebuie să fie trebuie sa fie auditor financiar , membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din Romania si expert contabil , membru activ al CECCAR ( avand Legitimaţiile vizate la zi)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de servicii de consultanţă şi evaluare a guvernanţei corporative privind evaluarea performanţelor Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A. Braşov 08.02.19
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Amenajare şi dotare Centru educaţional multifuncţional în ZF (corp 2)"  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov"  
REPARARE ACOPERIŞURI LA CLĂDIRI ŞI CONSTRUCŢII DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALA C.F. BRAŞOV • LOT 1 – SIBIU “Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov" – acord-cadru 4 ani. • LOT 2 -ALBA “Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov" – acord-cadru 4 ani  
Servicii de audit financiar pentru Proiectul Construire parc fotovoltaic in orasul Zarnesti  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Extinderea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare în ZUM"  
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni)  
"Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov – Zona Braşov" - Acord-cadru 4 ani;  
Achizitia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică si a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare si modernizare a cladirii Bibliotecii Municipiului Săcele"  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare şi modernizare Grădiniţă cu program normal nr. 4 – Str. George Moroianu nr. 293, municipiul Săcele, jud. Braşov"