Feedback
I.D.: 63067177

Achizitia de servicii de consultanță în managementul calității

Data publicarii
16.11.21 Exista 201.250 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
23.11.21 12:00
Pretul estimativ:
63.320,00 RON
Documente participare:
  1. invitatie-de-participare-consultanta.pdf
  2. formulare-declaratii-L982.doc
  3. CS-metodologie-02112021.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de consultanță în managementul calității conform SREN ISO 9001:2015 în cadrul proiectului „Consolidarea capacităţii administrative a Ministerului Sănătăţii şi a unităţilor aflate în subordonare, coordonare şi sub autoritate prin implementarea unitară a Sistemului de Management al Calităţii SR EN ISO 9001:2015” Cod SIPOCA 51
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de servicii de consultanţă în managementul calităţii conform SREN ISO 9001:2015 în cadrul proiectului SIPOCA 51 20.03.20
Achiziția de servicii de consultanță în managementul calității 20.03.20
Achiziţia de servicii de consultanţă în managementul calităţii conform SREN ISO 9001:2015 în cadrul proiectului cod SIPOCA 51 23.11.21
Servicii tipografice pentru tipărirea “Metodologiei de monitorizare unitară a sistemului de management al calităţii" în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii administrative a Ministerului Sănătăţii şi a unităţilor aflate în subordonare, coordonare şi sub autoritate prin implementarea initară 26.03.21
Achiziţie unei multifuncţionale de birou şi software monitorizare ISO/SCIM în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii administrative a Ministerului Sănătăţii şi a unităţilor aflate în subordonare, coordonare şi sub autoritate prin implementarea unitară a Sistemului de Management al Calităţii SR EN IS0 9001:2015” - SIPOCA 51 18.11.19
Servicii de formare profesională, în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii administrative a Ministerului Sănătăţii şi a unităţilor aflate în subordonare, coordonare şi sub autoritate prin implementarea unitară a Sistemului de Management al Calităţii SR EN ISO 9001:2015” – Cod SIPOCA 51 08.02.19
Servicii de certificare a sistemului de management al calităţii ISO 9001:2015" din cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii administrative a Ministerului Sănătăţii şi a unităţilor aflate în subordonare, coordonare şi sub autoritate prin implementarea unitară a Sistemului de Management al Calităţii SR EN IS0 9001:2015. 21.01.22
Servicii de certificare a sistemului de management al calităţii ISO 9001:2015" din cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii administrative a Ministerului Sănătăţii şi a unităţilor aflate în subordonare, coordonare şi sub autoritate prin implementarea unitară a Sistemului de Management al Calităţii SR EN IS0 9001:2015.  
Servicii pentru evenimente in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii administrative a Ministerului Sanatatii si a unitatilor aflate in subordonare, coordonare si sub autoritate prin implementarea unitara a Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2015” – Cod SIPOCA 51 26.02.18
Furnizare 1 (un) autoturism, in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii administrative a Ministerului Sanatatii si a unitatilor aflate in subordonare, coordonare si sub autoritate prin implementarea unitara a Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2015” – Cod SIPOCA 51 26.02.18