Feedback
I.D.: 79887046

Achizitia de servicii de catering

Data publicarii
18.03.23 Exista 56.004 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Termenul limita pentru depunere:
23.03.23
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
FORMULAR DE SPECIFICAŢII TEHNICE Achiziţia de servicii de catering Denumirea achiziţiei: Obiectul contractului îl reprezintă "Achizitionareade servicii de catering",in cadrul proiectului “PNRAS-LICEUL cu PROGRAM SPORTIV BRAILA, finanţat prin Schema de Granturi din cadrul Programului National pentru Reducerea Abandonului Scolar finantat prin Componenta C15 – educatie a Planului National de Redresare si Rezilienta ...
FORMULAR DE SPECIFICAŢII TEHNICE Achiziţia de servicii de catering Denumirea achiziţiei: Obiectul contractului îl reprezintă "Achizitionareade servicii de catering",in cadrul proiectului “PNRAS-LICEUL cu PROGRAM SPORTIV BRAILA, finanţat prin Schema de Granturi din cadrul Programului National pentru Reducerea Abandonului Scolar finantat prin Componenta C15 – educatie a Planului National de Redresare si Rezilienta in Romania. o Serviciile de catering sunt necesare pentru derularea activitatilor: o 1.3.1.’’ Activităţi remediale la limba română" o 1.3.2. "Activităţi remediale la matematică" o 1.3.3. ,,Consiliere individuala si de grup" din Cererea de Finantare. Specificaţii tehnice solicitate: Contractul are drept scop “Achizitia de servicii de catering" astfel: o La activitatea 1.3.1. din Cererea de Finantare "Activitaţi remediale la limba română" • Durata activitatii: Aprilie 2023-Iunie 2025 • Numar beneficiari: estimat 50 elevi per activitate • Activitatea se va desfasura de 4 ori pe luna • Locaţia de desfăşurare a activitatii: Sediul Liceului cu Program Sportiv din Braila str.Soseua Parcului nr.7 • Pretul unei portii estimate este de 20 lei fara TVA o La activitatea 1.3.2. din Cererea de Finantare "Activitaţi remediale la matematica" • Durata activitatii: Aprilie 2023-Iunie 2025 • Numar beneficiari: estimat 50 elevi per activitate • Activitatea se va desfasura de 4 ori pe luna • Locaţia de desfăşurare a activitaţi: Sediul Liceului cu Program Sportiv din Braila str.Soseaua Parcului nr.7 • Pretul unei portii este de 20 lei fara TVA o La activitatea 1.3.3. din Cererea de Finantare ,,Consiliere individuala si de grup" • Durata activitatii: Aprilie 2023-Iunie 2025 • Numar beneficiari: estimat 50 elevi per activitate • Activitatea se va desfasura de 5 ori pe luna • Locaţia de desfăşurare a activitaţi: Sediul Liceului cu Program Sportiv din Braila str.Soseaua Parcului nr.7 • Pretul unei portii este de 20 lei fara TVA Serviciile de catering conţin estimat 9000 de porţii desfasurate pe durata a 3 ani in perioada Aprilie 2023-Iunie 2025 la un pret estimat de 181755 lei. Serviciile de catering vor include: Un prânz cald, ce va fi servit individual, la caserola de unica folosinta, pentru fiecare participant in parte, compus din fel principal + garnitura +salata + apa plata la 0,5 litri + desert : - fel principal (exemple) – minim 250 g : o grujoane din piept de pui, o pulpa de pui la tava, o piept de pasare la gratar, o snitel vienez (de vita/pasare/porc) ... etc - garnitura – minim 300 g : o legume la gratar/sote, o cartofi natur/prajiti, o orez cu legume ...etc - salata – minim 200 g : o gogosari in otet /castraveti in otet / sfecla rosie cu hrean, o salate de sezon, ...etc - desert – minim 150 g : o prăjituri, o placinte diverse, o fructe. Nu se admit băuturi alcoolice! Pentru acest tip de servicii se solicită: • accesorii de servire de unică folosinţă (caserola individuala, pahare, serveţele, tacâmuri etc.) • transport Toate aceste cheltuieli vor fi prevăzute în preţ. CERINŢE SPECIFICE PRIVIND ALIMENTELE • Toate materiile prime care sunt stocate în vederea unei viitoare folosiri la prepararea hranei, vor fi protejate împotriva oricăror contaminări probabile, care le-ar face improprii consumului uman. Materiile prime trebuie depozitate în zone special amenajate, în funcţie de natura lor, la temperature specifice. Se vor introduce măsuri adecvate astfel încât eventualele epidemii să poată fi controlate. • Produsele intermediare şi produsele finite, cu risc mare de dezvoltare a micro-organismelor patogene sau de a forma toxine, trebuie menţinute la temperaturi care să nu prezinte risc pentru sănătate. • Potrivit siguranţei alimentelor, se permit perioade limitate în afara temperaturii optime, atunci când este necesar ca alimentele să se adapteze modalităţilor de preparare, transport, depozitare, prezentare şi servire. • Recomandabil este ca hrana să fie servită la 30 de minute de la preparare, în caz contrar menţinută la o temperatură mai mare de 60 grade Celsius, pentru hrana caldă şi la cel puţin 4 grade Celsius, pentru hrana rece. • Este strict interzisă păstrarea şi readministrarea hranei. CERINŢE SPECIFICE PRIVIND TRANSPORTUL ALIMENTELOR, ARANJAREA SPAŢIULUI ŞI DEBARASAREA • Mijloacele de transport şi containerele folosite la transportul alimentelor vor fi menţinute curate şi în bune condiţii, pentru a proteja alimentele de contaminare şi trebuie unde este necesar, să fie create condiţii pentru a permite o curăţire adecvată şi dezinfectare. • Mijloacele de transport şi containerele folosite, vor fi supuse dezinfecţiei conform normelor epidemiologice în vigoare. • Mijloacele de transport cu care se transport containerele folosite trebuiesă fie capabilă să menţină alimentele la o temperatură adecvată. • Prestatorul va transporta produsele la locul activitaţi cu jumatate de ora înainte de începerea acestuia. CERINŢE SPECIFICE PRIVIND RECEPŢIA SERVICIILOR CONFOM PREVEDERILOR LEGISLAŢIEI ÎN VIGOARE • Recepţia hranei se va realiza de către beneficiar prin persoanele desemnate de către acesta. • Procesul verbal de recepţie va avea anexat centralizatorul cu meniul şi numărul de porţii livrate • Procesul verbal va fi semnat la locaţia de desfăşurare a activitaţi, după finalizarea acestuia. Prestatorul trebuie să permit exercitarea controlului efectuat de către reprezentanţii beneficiarului în ceeace priveşte modul de depozitare al alimentelor, prepararea hranei, etc. Toate controalele vor fi effectuate în prezenta reprezentanţilor prestatorului. Comisie :
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de servicii de catering PNRAS 05.12.24
Servicii de catering,in cadrul proiectului “PNRAS-LICEUL cu PROGRAM SPORTIV BRAILA, finanţ  
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de ``Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice``, conform prevederilor contractului de finanţare " Transport public urban modern în Oraşul Ianca, jud. Brăila" 14.06.21
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de ``Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice``, conform prevederilor contractului de finanţare " Transport public urban modern în Oraşul Ianca, jud. Brăila" 14.06.21
Servicii de organizare excursii tematice  
“Lucrari de intarire pentru alimentarea cu energie electrica a locului de consum permanent HALA INDUSTRIALA, amplasata in judetul BRAILA, municipiul BRAILA, sat -, cod postal 810183, str.Soseaua BALDOVINESTI, nr.12, bloc -, scara -, ap. -, nr. cadastral -, ce apartine utilizatorului FJORD LINE SRL" 29.03.23
“Lucrari de intarire pentru alimentarea cu energie electrica a locului de consum permanent HALA INDUSTRIALA, amplasata in judetul BRAILA, municipiul BRAILA, sat -, cod postal 810183, str.Soseaua BALDOVINESTI, nr.12, bloc -, scara -, ap. -, nr. cadastral -, ce apartine utilizatorului FJORD LINE SRL" 29.03.23
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, conform prevederilor contractului de finanţare " Transport public urban modern în Oraşul Ianca, jud. Brăila"  
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, conform prevederilor contractului de finanţare " Transport public urban modern în Oraşul Ianca, jud. Brăila" 28.06.21
Recital de jazz (formatie internationala de jazz) 05.09.19