Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente, conform caietului de sarcini, care include in principal:
- asistenţă pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere hardware
- actualizări ale produselor software (incluzând noi versiuni, ediţii, patch-uri), impuse, în general, de necesitatea eliminării unor...
Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente, conform caietului de sarcini, care include in principal:
- asistenţă pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere hardware
- actualizări ale produselor software (incluzând noi versiuni, ediţii, patch-uri), impuse, în general, de necesitatea eliminării unor bug-uri, creşterea performanţelor, update-uri la nivel de firmware sau microcod etc.;
- remedierea defecţiunilor software apărute;
- instalări, configurări/reconfigurări, customizări de software pe echipamente, în vederea creşterii funcţionalităţii, disponibilităţii şi performanţelor serviciilor oferite;
- asistenţă pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere al sistemelor de operare AIX, şi a celorlalte produse software;
- asistenţă tehnică pentru administrare, monitorizare sisteme precum şi management de performanţe;
- acces permanent la documentaţii având în vedere faptul că întreţinerea şi administrarea serverelor este sarcina personalului informatic din ONRC şi nu există o altă modalitate de a avea acces la documentaţii la zi.