Feedback
I.D.: 67178008

Achizitia de servicii de întreţinere şi de reparaţii a utilajelor agricole aflate în dotarea unităţii S.C.D.A. Caracal

Data publicarii
17.03.22 Exista 87.979 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50100000-6
Termenul limita pentru depunere:
26.04.22
Pretul estimativ:
902.191,16 RON - 2.002.789,29 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini service utilaje agricole Caracal 2022.doc
  2. Acord cadru si contract subsecvent_service utilaje agricole Caracal 2022.doc
  3. Sectiunea Formulare service utilaje agricole Caracal 2022.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de servicii de întreţinere şi de reparaţii a utilajelor agricole aflate în dotarea unităţii S.C.D.A. Caracal. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 13 zile. În masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, raspunsul autoritatii contractan...
Achiziţie de servicii de întreţinere şi de reparaţii a utilajelor agricole aflate în dotarea unităţii S.C.D.A. Caracal. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 13 zile. În masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari trebuie sa fie transmis in a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Acordul cadru se va încheia cu maxim 10 operatori economici, cu reluarea competiţiei. Contractele subsecvente urmează să se atribuie cu reluarea competiţiei. Contractele subsecvente se vor atribui anual. Atribuirea tuturor contractelor subsecvente inclusiv a primului contract subsecvent se va realiza prin reluarea competiţiei. Atribuirea se va face operatorului economic, în urma reluării competiţiei, cu punctajul cel mai mare. În procesul de reofertare operatorii economici au dreptul ca să modifice elementele/condiţiile care fac obiectul reluării competiţiei numai în sensul îmbunătăţirii acestora şi fără să afecteze elementele/condiţiile stabilite iniţial. Elementul care face obiectul reofertarii este preţul. Clauze de revizuire cf. Art. 221 din Legea nr. 98/2016 si Instrucţiunii (ANAP) nr. 1/2021 Clauzele de revizuire vor fi aplicate astfel: În situatia în care conditiile concrete o impun, achizitorul va comanda servicii suplimentare intru-un termen de 6 luni de la contractare condiţionat de existenţa resurselor financiare conform art. 165 alin (1) din HG 395/2016. Cantitatile de servicii suplimentare care pot fi comandate sunt în proporţie de maxim 10% din valoarea acordului-cadru. Perioada in care se pot comanda cantitati suplimentare este de 6 luni. Pretul ce urmeaza a fi platit pentru cantitatile suplimentate va fi acelasi cu pretul contractat pe fiecare serviciu în parte. Universitatea din Craiova îşi rezervă dreptul de a comanda si servicii similare (din aceeaşi categorie, servicii care nu sunt incluse in anexa la contract).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu