Feedback
I.D.: 70159092

Achizitia de "Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" în cadrul proiectului Management performant şi proceduri administrative simplificate pentru cetăţenii Municipiului Dej – cod SMIS 155153

Data publicarii
15.06.22 Exista 328.498 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.06.22
Pretul estimativ:
250.000,00 RON - 250.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Contract model.pdf
  3. Formulare model.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de "Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" în cadrul proiectului Management performant şi proceduri administrative simplificate pentru cetăţenii Municipiului Dej – cod SMIS 155153 1. Introducerea utilizarii de instrumente de management al calitatii si performantei in administratia publica locala, in concordanta cu Planul de actiuni pentru implementarea etapizat...
Achizitia de "Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" în cadrul proiectului Management performant şi proceduri administrative simplificate pentru cetăţenii Municipiului Dej – cod SMIS 155153 1. Introducerea utilizarii de instrumente de management al calitatii si performantei in administratia publica locala, in concordanta cu Planul de actiuni pentru implementarea etapizata a managementului calitatii in autoritati si institutii publice 2016-2020, respectiv CAF si BSC. 2. Extinderea masurilor de simplificare pentru cetateni conform Planului integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor din perspectiva front-office si back-office pentru serviciile publice furnizate aferente competentelor partajate ale primariei. In acest sens este avuta in vedere achizitia si implementarea unor module informatice noi care vor acoperi necesitatile institutiei pentru servicii electronice complete vizand competentele partajate ale primariei. Modulele informatice care vor fi achizitionate vor viza atat zona de front-office cat si back-office si vor fi asigura interoperabilitatea si integrarea cu celelalte sisteme informatice ale primariei. Solutiile pentru servicii electronice aferente competentelor partajate ale primariei vor respecta principiile: one stop shop pentru livrarea de servicii publice electronice; utilizarea inteligenta a informatiilor disponibile prin aplicarea principiului inregistrarii "o singura data" a datelor – conceptul de identitate electronica a cetateanului; spatiul privat virtual al cetateanului in relatia cu primaria. 3. Dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din cadrul Municipiului Dej, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect. Este avuta in vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea si certificarea competentelor/cunostintelor dobandite pentru 90 de persoane (personal de conducere, de executie si alesi locali), din care 15 de persoane pentru BSC si 45 de personae pentru CAF, precum si 30 de persoane, din cadrul grupului tinta, in ceea ce priveste utilizarea solutiilor informatice implementate in cadrul proiectului. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile, iar autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. La solicitarile de clarificare venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta is rezerva dreptul de a nu formula raspuns.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie servicii de consultanţă pentru implementarea instrumentelor BSC şi CAF, inclusiv formarea personalului în cadrul proiectului " Continuarea digitalizării serviciilor publice în Municipiul Câmpia Turzii", Cod proiect 154788 19.07.22
Achizitie " Sistem informatic integrat front-office şi back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţe partajate Cod SMIS: 155153 12.12.22
"Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" 01.07.22
Achiziţie aplicaţie informatică geospaţială integrată în cadrul proiectului "Paşi spre Smart City în Municipiul Dej" 29.05.23
"Implementare platforma informatica integrata" pentru proiectul "Masuri si instrumente pentru planificare strategica si simplificare a procedurilor administrative in Municipiul Campia Turzii", Cod SMIS 135941, finanţat prin POCA CP13/2019 28.12.20
Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655  
"Extindere sistem informatic integrat" pentru implementarea proiectului " eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administraţia publică", cod SMIS 135985, finanţat prin POCA CP13/2019 26.04.21
Achizitie " Sistem informatic integrat front-office şi back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţe partajate Cod SMIS: 155153  
Achizitia de "Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" în cadrul proiectului Management performant şi proceduri administrative simplificate pentru cetăţenii Municipiului Dej – cod SMIS 155153  
Licitatii Viitoare - Achizitie „ Sistem informatic integrat front-office şi back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţe partajate, Cod SMIS: 155153 (Plan anual achizitii) 20.02.23