Feedback
I.D.: 47888861

Achizitia de produse alimentare necesare prepararii hranei persoanelor asistate

Data publicarii
08.07.20 Exista 79.320 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
23.07.20
Pretul estimativ:
65.662,51 RON - 787.950,17 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.07.20 Publicat la 18.07.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru furnizare alimente necesare bunei functionari a Caminului pentru Persoane Varstnice Lacu Sarat. Procedura de atribuire se deruleaza pe 11 loturi si se va finaliza prin semnarea unui.Acord-cadru pentru furnizare produse pentru o perioada de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata intregului acord-cadru, precum si cantitatile minime si maxime care...
Acord-cadru furnizare alimente necesare bunei functionari a Caminului pentru Persoane Varstnice Lacu Sarat. Procedura de atribuire se deruleaza pe 11 loturi si se va finaliza prin semnarea unui.Acord-cadru pentru furnizare produse pentru o perioada de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata intregului acord-cadru, precum si cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in ANEXA I a caietului de sarcini, precum si in cadrul strategiei de contractare. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat pentru fiecare lot in parte: lotul nr. 1 carne porc, vita, miel =20.117,64 RON; lotul nr. 2 carne de pui =13.540,80 RON; lotul nr. 3 conserve şi produse din carne =27.973,50 RON; lotul nr. 4. peste si conserve din peste =9.672,03 RON; lotul nr. 5 oua si produse lactate =37.647 RON; lotul nr. 6 produse de morarit, panificatie si patiserie =17.701,11RON; lotul nr. 7 biscuiti, produse de cofetarie si patiserie conservate=13.684,80 RON; lotul nr. 8. ulei, zahar, condimente, mirodenii, ceai, cacao=9.979,65 RON; lotul nr. 9.cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja =20.612,70 RON; lotul nr. 10 fructe si legume transformate =18.486,60 RON; lotul nr. 11 bauturi =7.571,70 RON. Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea "Intrebari", iar raspunsurile vor fi publicate in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate decat cea stabilita. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu