Feedback
I.D.: 62823138

Achizitia de produse alimentare necesare prepararii hranei persoanelor asistate

Data publicarii
09.11.21 Exista 80.625 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
22.11.21
Pretul estimativ:
65.720,67 RON - 788.648,00 RON
Documente participare:
  1. Proiect acord cadru _ contract susecvent CPVLS 2.pdf
  2. Formulare utilizate in procedura simplificata Lacusarat 3.pdf
  3. Formulare Cerinta minima_Experienta similara 2 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru furnizare alimente necesare bunei functionari a Caminului pentru Persoane Varstnice Lacu Sarat. Procedura de atribuire se deruleaza pe 10 loturi si se va finaliza prin semnarea unui.Acord-cadru pentru furnizare produse pentru o perioada de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata intregului acord-cadru, precum si cantitatile minime si maxime care...
Acord-cadru furnizare alimente necesare bunei functionari a Caminului pentru Persoane Varstnice Lacu Sarat. Procedura de atribuire se deruleaza pe 10 loturi si se va finaliza prin semnarea unui.Acord-cadru pentru furnizare produse pentru o perioada de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata intregului acord-cadru, precum si cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in ANEXA I a caietului de sarcini, precum si in cadrul strategiei de contractare. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat pentru fiecare lot in parte: LOTUL NR. 1 CARNE PORC, VITA, MIEL = 20682,99 RON fara TVA; LOTUL NR. 2 CARNE DE PASARE = 14035,50 RON fara TVA;LOTUL NR. 3 CONSERVE ŞI PRODUSE DIN CARNE = 35608,35 RON fara TVA;LOTUL NR. 4. PESTE SI CONSERVE DIN PESTE = 8373,12 RON fara TVA;LOTUL NR. 5 OUA SI PRODUSE LACTATE = 43444,20 RON fara TVA;LOTUL NR. 6 PRODUSE DE MORARIT, PANIFICATIE SI PATISERIE = 18032,19 RON fara TVA;LOTUL NR. 7. ULEI, ZAHAR, CONDIMENTE, MIRODENII, CEAI, CACAO= 13237,23 RON fara TVA;LOTUL NR. 8.CEREALE, CARTOFI, LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA= 25330,80 RON fara TVA; LOTUL NR. 9 FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE = 14690,40 RON fara TVA; LOTUL NR. 10 BAUTURI = 3727.23 RON fara TVA; Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea "Intrebari", iar raspunsurile vor fi publicate in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate decat cea stabilita. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu