Acord-cadru furnizare alimente necesare bunei functionari a Caminului pentru Persoane Varstnice Lacu Sarat. Procedura de atribuire se deruleaza pe 10 loturi si se va finaliza prin semnarea unui.Acord-cadru pentru furnizare produse pentru o perioada de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata intregului acord-cadru, precum si cantitatile minime si maxime care...
Acord-cadru furnizare alimente necesare bunei functionari a Caminului pentru Persoane Varstnice Lacu Sarat. Procedura de atribuire se deruleaza pe 10 loturi si se va finaliza prin semnarea unui.Acord-cadru pentru furnizare produse pentru o perioada de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata intregului acord-cadru, precum si cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in ANEXA I a caietului de sarcini, precum si in cadrul strategiei de contractare. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat pentru fiecare lot in parte: LOTUL NR. 1 CARNE PORC, VITA, MIEL = 20682,99 RON fara TVA; LOTUL NR. 2 CARNE DE PASARE = 14035,50 RON fara TVA;LOTUL NR. 3 CONSERVE ŞI PRODUSE DIN CARNE = 35608,35 RON fara TVA;LOTUL NR. 4. PESTE SI CONSERVE DIN PESTE = 8373,12 RON fara TVA;LOTUL NR. 5 OUA SI PRODUSE LACTATE = 43444,20 RON fara TVA;LOTUL NR. 6 PRODUSE DE MORARIT, PANIFICATIE SI PATISERIE = 18032,19 RON fara TVA;LOTUL NR. 7. ULEI, ZAHAR, CONDIMENTE, MIRODENII, CEAI, CACAO= 13237,23 RON fara TVA;LOTUL NR. 8.CEREALE, CARTOFI, LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA= 25330,80 RON fara TVA; LOTUL NR. 9 FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE = 14690,40 RON fara TVA; LOTUL NR. 10 BAUTURI = 3727.23 RON fara TVA; Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea "Intrebari", iar raspunsurile vor fi publicate in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate decat cea stabilita. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.