Feedback
I.D.: 103197796

Achizitia de produse alimentare lot 1 – lot 9

Data publicarii
25.09.24
Coduri CPV
15112000-6 15550000-8 15113000-3 15131600-1 15331100-8 15300000-1 15897200-4 15000000-8 15811000-6
Termenul limita pentru depunere:
07.10.24
Pretul estimativ:
264.149,00 RON - 528.298,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1226987.pdf
  2. S_caiet sarcini lic.alim.2024.pdf
  3. S_Acord cadru si subsec.2024.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionare produse alimentare, respectiv Produse Lactate Si Branzeturi, Carne Şi Preparate Din Carne, Paine Si Produse De Panificatie, Zahar, Legume Fructe Transformate Si Diverse Conserve, Legume Si Fructe Proaspete, pentru cantina şcolii" Aceasta cuprinde livrarea la sediul unitatii contractante de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs. Livrarea se va face de către fu...
Achizitionare produse alimentare, respectiv Produse Lactate Si Branzeturi, Carne Şi Preparate Din Carne, Paine Si Produse De Panificatie, Zahar, Legume Fructe Transformate Si Diverse Conserve, Legume Si Fructe Proaspete, pentru cantina şcolii" Aceasta cuprinde livrarea la sediul unitatii contractante de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs. Livrarea se va face de către furnizor, conform comenzii telefonice in termen de 24 ore. Cantitatea totala se va face conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Durata acordului-cadru: 1 an începând de la data semnării acordului-cadru de ambele parţi. Pe durata acordului cadru, se vor incheia 3 contracte subsectvente. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(l) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătură cu documentaţia de atribuire este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. în conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume în a 7-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu