Feedback
I.D.: 46935434

ACHIZITIA DE PRODUSE ALIMENTARE - ACORD CADRU-

Data publicarii
06.06.20 Exista 787.375 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6
Termenul limita pentru depunere:
09.07.20
Pretul estimativ:
2.428.413,63 RON - 2.428.413,63 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1085487.pdf
  2. Caiet sarcini-semnat.pdf
  3. Modele de formulare-semnat.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon intentioneaza sa achizitioneze produse alimentare pentru asigurarea aIimentatiei zilnice a pacientiIor internati, prin mentinerea meniului zilnic la nivelul alocatiilor de hrana pentru unitatile sanitare, la standardele de calitate impuse in domeniu. Obiectivul general al acestei achizitii il constituie atat desfasurarea activitatii spitalicesti in conditii optime, cat si a...
Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon intentioneaza sa achizitioneze produse alimentare pentru asigurarea aIimentatiei zilnice a pacientiIor internati, prin mentinerea meniului zilnic la nivelul alocatiilor de hrana pentru unitatile sanitare, la standardele de calitate impuse in domeniu. Obiectivul general al acestei achizitii il constituie atat desfasurarea activitatii spitalicesti in conditii optime, cat si asigurarea celor mai bune conditii de aIimentatie a pacientiIor prin utilizarea de produse alimentare de cea mai buna calitate. Obiectivul specific at achizitiei il constituie achizitionarea de produse alimentare de cea mai buna calitate, achizitionate cu respectarea principiului cheltuirii eficiente a banilor publici si asigurarea celor rnai bune conditii de aIimentatie pentru pacientii internati din cadrul Institutului National de Endocrinologie C.I. Parhon. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Vor fi incheiate contracte subsecvente anual. Autoritatea contractantanta va incheia acordul cadru cu primii 3 operatori economici participanti care depun oferte admisibile conform clasamentului efectuat in urma evaluarii propunerilor financiare si tehn subsecvente vor fi incheiate cu ofertantul clasat pe primul loc. In cazul in care acesta nu mai poate sa-si sustina pretul sau nu-si indeplineste obligatiile contractuale in mod corespunzator, atunci Autoritatea contractanta va solicita incheierea contractelor subsecvente cu ofertantul clasat pe locul 2, daca exista. In situatia in care nici acesta nu mai poate sa-si sustina pretul sau nu-si indeplineste obligatiile contractuale in mod corespunzator, Autoritatea contractanta va solicita incheierea contractelor subsecvente cu ofertantul clasat pe locul 3, daca exista. Achiziţia de Produse alimentare se realizează prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 luni. Estimare valoare acord cadru: Maximă: 2.428.413,63 LEI. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ NU SE OBLIGĂ SĂ ACHIZIŢIONEZE CANTITATEA MINIMĂ PREVĂZUTĂ ÎN CONTRACTUL SUBSECVENT.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 19 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 10 zile inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu