Prin prezenta procedura se initiaza achizitia de materiale didactice in cadrul proiectului „Dotarea si echiparea unitatilor
de învatamant în vederea cresterii calitatii actului educational si realizarea tranzitiei digitale ” finantat prin PNRR.
Specificatiile min ale produselor solicitate precum si informatii privind cantitatea, termenul de livrare, garantia min impusa
etc se regasesc in Anexa 1 la cai...
Prin prezenta procedura se initiaza achizitia de materiale didactice in cadrul proiectului „Dotarea si echiparea unitatilor
de învatamant în vederea cresterii calitatii actului educational si realizarea tranzitiei digitale ” finantat prin PNRR.
Specificatiile min ale produselor solicitate precum si informatii privind cantitatea, termenul de livrare, garantia min impusa
etc se regasesc in Anexa 1 la caietul de sarcini - Specificatii tehnice . Livrarea produselor se va face la adresele indicate
in Anexa 2 la caietul de sarcini. Produsele care fac obiectul prezentei proceduri de achiziție vor fi livrate, instalate,
puse în folosință de către ofertanții câștigători ai prezentei proceduri de achiziții. Procedura este împartită pe 10 loturi
astfel: LOT 1 Achizitie materiale didactice -prescolar , LOT 2 Achizitie materiale didactice - primar-liceu , LOT 3 Achizitie
materiale didactice -arte si muzica , LOT 4 Achizitie materiale didactice -Palatul copiilor-motorsport, LOT 5 Achizitie materiale
didactice -laboratoare stiinte , LOT 6 Achizitie materiale didactice -cabinete scolare si psihopedagogice , LOT 7 Achizitie
materiale didactice -atelier scolar si IPT lacatuserie , mecanica si mecanica practica , LOT 8 Achizitie materiale didactice
-IPT estetica, igiena, turism si alimentatie , LOT 9 Achizitie materiale didactice -IPT prelucrarea lemnului, electronica
si automatizari , LOT 10 Achizitie echipamente si materiale didactice Sali de sport si IPT sportivProdusele livrate vor fi
noi, sigilate și neactivate sau utilizate anterior. Nu se acceptă produse remanufacturate (refurbished) și/sau care au în
componență elemente/componente care au fost folosite anterior. La depunerea ofertei, echipamentele nu trebuie să aibă anunțat
sfârşitul perioadei de vânzare sau de suport (EOL - End of Life / EOS - End of Sale/Support. Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, cel târziu cu
15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări au fost adresate în
termenul precizat în documentație, termenul limită de răspuns al autorității contractante – 10 zile înainte de data limită
de depunere a ofertelor.