Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua, cu sediul in Bucuresti, Bvd. Aviatorilor 18, et.1 ap 4, sector 1, telefon 0758255565, C.I.F.: 31122229, anunţă efectuarea achiziţiei procedura simplificata de materiale consumabile.
Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua este initiatorul achizitiei de furnizare materiale consumabile, in calitate de Lider de parteneriat, in baza contractului de finanţare POCU...
Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua, cu sediul in Bucuresti, Bvd. Aviatorilor 18, et.1 ap 4, sector 1, telefon 0758255565, C.I.F.: 31122229, anunţă efectuarea achiziţiei procedura simplificata de materiale consumabile.
Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua este initiatorul achizitiei de furnizare materiale consumabile, in calitate de Lider de parteneriat, in baza contractului de finanţare POCU/665/6/23/134921, in cadrul proiectului "Educatia – A doua sansa" ID 134921, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020.
Mai multe informaţii despre acest program se pot obţine de pe site-ul: www.fonduri-ue.ro.
Produsele vor fi furnizate in Romania, la datele / in perioadele stabilite de autoritatea contractanta prin nota/notele de comanda ferma.
In urma derularii achizitiei va fi semnat un contract de furnizare produse, pe o durata limitata.
Valoarea estimata a obiectului contractului este de 18.000,04 ron, tva inclusa (15.126,08 ron fara tva-considerand o cota standard unitara de 19%, dar cuantumul net poate varia in functie de valoarea serviciilor/produselor carora li se aplica cote reduse de tva, conform reglementarilor fiscale in vigoare).
Cerintele specifice ale prezentei achizitii se regasesc in caietul de sarcini si in anexa la caietul de sarcini.
Ofertele pot fi transmise prin intermediul platformei electronice SEAP/SICAP.
Oferta trebuie să răspundă la toate cerintele impuse de catre Achizitor, sau echivalent.
Ofertantul va elabora propunerea tehnică ţinând cont de toate cerinţele/caracteristicile tehnice minime prevăzute in caietul de sarcini si in anexa la caietul de sarcini.
Propunerea financiară, trebuie să fie în LEI, cu prezentarea TVA separat. Preţul ofertat va fi menţinut pe toata durata contractului, respectiv pana la receptia finala a serviciilor. Pretul ofertat nu va putea fi ajustat.
Propunerea financiară (fără TVA) va fi evaluată luându-se în considerare cel mai bun raport calitate pret conform caietului de sarcini.
Plăţile vor fi efectuate în lei, prin virament, dintr-un cont deschis pe numele autoritatii contractante la unitatea teritoriala a Trezoreriei / cont bancar, in contul Furnizorului/Prestatorului, in baza unui proces verbal de receptie servicii si a unei facturi fiscale,factura de avans, în termen de maxim 90 de zile de la data emiterii facturii, cu conditia existentei fondurilor disponibile in contul alocat proiectului.
Factura fiscala, factura de avans, poate fi utilizata de autoritatea contractanta pentru a deconta cheltuiala printr-o cerere de plata adresata AM/OIR responsabil, conform prevederilor OUG 40/2015, respectiv HG 93/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
Procedura simplificata se va efectua utilizand catalogul electronic disponibil in aplicatia SEAP(SICAP), prin contactarea unui operator economic care activeaza in domeniul relevant achizitiei si indeplineste conditiile prevazute de legea privind achizitiile publice nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare si acceptarea unei oferte adecvate.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră, prin intermediul platformei electronice SEAP/SICAP pana la data de 05.07.2022 ora 18:00
Eventualele clarificari/ informatii suplimentare se vor pe mail la adresa excellency.face@gmail.com pana la data de 30.06.2022 ora 23:59.
Raspunsuri la eventualele clarificari/informatii suplimentare vor fi adresate de catre autoritatea contractanta in sectiunea CLARIFICARI pana la data de 01.07.2022 ora 23:59