Feedback
I.D.: 66888850

Achizitia de materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (hârtie imprimantă şi alte articole de birotică)

Data publicarii
08.03.22 Exista 694.340 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
10.03.22
Pretul estimativ:
14.155,00 RON - 14.155,00 RON
Documente participare:
  1. anunt publicitar.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Şcoala Naţională de Grefieri în calitate de beneficiar al proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, intenţionează să achiziţioneze materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (hârtie imprimantă şi alte articole de birotică) conform anunt...
Şcoala Naţională de Grefieri în calitate de beneficiar al proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, intenţionează să achiziţioneze materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (hârtie imprimantă şi alte articole de birotică) conform anuntului de publicitate care este publicat si pe site-ul SNG la adresa http://www.grefieri.ro:808/?p=14451
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (tonere şi consumabile imprimantă) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 15.03.22
Achiziţia de servicii pe bază de abonament pentru software (Suita de aplicaţii Adobe Creative Cloud, Canva Pro, Motion Array, Microsoft 365) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 31.03.22
Achiziţia de echipamente informatice (servere) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 12.04.22
Achiziţia de echipamente IT (tabletă, HDD extern, monitor IT, SSD extern, monitor prelucrare video) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 12.04.22
Achiziţia de licente software in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 22.03.22
Achiziţia de echipamente informatice (servere) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 22.03.22
Achizitie de desk/infodesk (pupitru) 10.03.22
Achizitia de accesorii echipamente video 15.06.22
Achizitia unor accesorii echipamente video (trepied video) 23.01.23
Achizitia unor accesorii echipamente video (geantă şi acumulator cameră video) 23.11.22