Obiectul procedurii constă în realizarea achiziţiei de lucrări necesare reabilitării şi de modernizare a corpului de cladire C1/101185 - Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi TAVI BUCUR şi amplasarea corpului de clădire C2/101185 - Anexă tip foişor în conformitate cu Proiectul Tehnic de Execuţie.
În vederea eficientizării spaţiului existent pentru cazarea persoanelor în vârstă , precum şi ...
Obiectul procedurii constă în realizarea achiziţiei de lucrări necesare reabilitării şi de modernizare a corpului de cladire C1/101185 - Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi TAVI BUCUR şi amplasarea corpului de clădire C2/101185 - Anexă tip foişor în conformitate cu Proiectul Tehnic de Execuţie.
În vederea eficientizării spaţiului existent pentru cazarea persoanelor în vârstă , precum şi a persoanelor cu handicap sunt necesare şi oportune investiţii pentru modernizarea, reamenajarea şi consolidarea spaţiilor existente conform legislaţiei în vigoare, precum şi lucrări de eficientizare energetică a clădiri şi alte lucrări conexe care vizează instalaţiile, tâmplăria, izolaţiile, pardoseala, tencuielile şi lucrările de reabilitare pentru obiectivul de investiţii "Modernizare imobil, str. Livezii, nr. 36, Cisnădie" .
Recompartimentarea propusă vizează în primul rând asigurarea de spaţii de cazare la parter şi etaj 1, urmând ca la mansardă să fie mutată partea administrativă a clădirii.
Spaţiile propuse vor respecta "Normativul privind proiectarea căminelor de bătrâni şi handicapaţi pe baza exigenţelor de proiectare , indicativ NP 023 – 1997 ", având următoarele caracteristici :
- Categoria de utilizatori : persoane în vârstă şi cu grad de handicap ( deplasabili doar în cărucioare ) în număr circa de 20 persoane
- Tipul de activitate : de îngrijire a persoanelor internate, de conducere şi administrare, gospodăreşti, de exploatare şi întreţinere a instalaţiilor şi a echipamentelor
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din prezenta fisa de date.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10 zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.