Feedback
I.D.: 43416867

Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655

Data publicarii
04.03.20 Exista 258.541 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 32570000-9 48820000-2 72212517-6
Termenul limita pentru depunere:
09.04.20
Pretul estimativ:
1.790.700,00 RON - 1.790.700,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.03.20 Publicat la 21.03.20 Publicat la 24.03.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului ce se va încheia va avea obiectul:Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655 Conform prevederilor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de:1.790.700 lei fără TVA , echivalent a 374788,08 Euro la...
Obiectul contractului ce se va încheia va avea obiectul:Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655 Conform prevederilor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de:1.790.700 lei fără TVA , echivalent a 374788,08 Euro la cursul BNR din data de 4.02.2020, adică 1 Euro = 4.7779 lei 1. Hardware, cheltuieli de tip FEDR –183.300 lei 2. Pachete software, licenţe – 808.400 lei 3. Servicii – 775.500 lei 4. Instruire – 23.500 lei Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655  
Servicii de informare şi publicitate pentru proiectul Cod SMIS 129268  
Servicii de asigurare facultativă pentru CJ-01-EVP  
Dotari cu mobilier, decoratiuni interioare, electrice si accesorii, sanitare pentru noul sediu al Primariei Comunei Mihai Viteazu, jud.Cluj  
ACHIZITIA SERVICIILOR DE PROIECTARE, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRARI PENTRU MODERNIZAREA CORIDORULUI INTEGRAT DE MOBILITATE URBANA REPREZENTAT DE STR. 1 MAI (TRONSON 1 MAI 182 – INTERSECTIE STR. ION POP RETEGANUL) – STR. ION POP RETEGANUL – POD SOMES- STR. LIBERTATII- STR. BISTRITEI PANA LA LIMITA ADMINISTRATIV TERITORIALA A MUNICIPIULUI DEJ, INCLUSIV ACCES CATRE AUTOBAZA TRANSURB DEJ SI MODERNIZAREA AUTOBAZEI TRANSURB SA.  
ACHIZITIA SERVICIILOR DE PROIECTARE, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRARI PENTRU MODERNIZAREA CORIDORULUI INTEGRAT DE MOBILITATE URBANA REPREZENTAT DE STR. 1 MAI (TRONSON 1 MAI 182 – INTERSECTIE STR. ION POP RETEGANUL) – STR. ION POP RETEGANUL – POD SOMES- STR. LIBERTATII- STR. BISTRITEI PANA LA LIMITA ADMINISTRATIV TERITORIALA A MUNICIPIULUI DEJ, INCLUSIV ACCES CATRE AUTOBAZA TRANSURB DEJ SI MODERNIZAREA AUTOBAZEI TRANSURB SA. 24.05.19
ACHIZITIA SERVICIILOR DE PROIECTARE, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRARI PENTRU MODERNIZAREA CORIDORULUI INTEGRAT DE MOBILITATE URBANA REPREZENTAT DE STR. 1 MAI (TRONSON 1 MAI 182 – INTERSECTIE STR. ION POP RETEGANUL) – STR. ION POP RETEGANUL – POD SOMES- STR. LIBERTATII- STR. BISTRITEI PANA LA LIMITA ADMINISTRATIV TERITORIALA A MUNICIPIULUI DEJ, INCLUSIV ACCES CATRE AUTOBAZA TRANSURB DEJ SI MODERNIZAREA AUTOBAZEI TRANSURB SA.  
SERVICII DE PROIECTARE LA FAZA DOCUMENTATIE DE AVIZARE A LUCRARILOR DE INTERVENTIE,STUDIU GEOTEHNIC,STUDIU TOPOGRAFIC, STUDIU HIDROGEOLOGIC, EXPERTIZA TEHNICA SI INTOCMIRE DOCUMENTATII TEHNICE NECESARE IN VEDEREA OBTINERII AVIZELOR/ACORDURILOR/AUTORIZATIILOR pentru obiectivul de investitii "MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA APAHIDA - ETAPA 2" 25.11.21
Furnizare CARTUŞE DE TONER : Lotul 1 – Furnizare cartuşe de toner pentru Consiliul Judeţean Cluj şi Centrul Zonal de Pregătire de Protecţie Civilă Cluj; Lotul 2 – Furnizare cartuşe de toner pentru Centrul Militar Zonal Cluj 04.07.19
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Dezvoltarea infrastructurii ACTRIS-UBB Cluj-Napoca cu scopul de a contribui la cercetarea pan-europeană privind compoziţia atmosferei şi schimbările climatice"