Feedback
I.D.: 69464967

Achizitia de infrastructura hardware si licente de baza, solutie software, servicii de dezvoltare sistem IT si instruire utilizatori pentru proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)"

Data publicarii
25.05.22 Exista 58.607 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517-6 48000000-8 79633000-0
Termenul limita pentru depunere:
30.06.22
Pretul estimativ:
1.975.000,00 RON - 1.975.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Model contract si formulare.pdf
  3. Modele formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă implementează proiectul "Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)" în cadrul în cadrul CP13/2019 pentru regiunea mai puţin dezvoltată - Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regi...
Autoritatea Contractantă implementează proiectul "Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)" în cadrul în cadrul CP13/2019 pentru regiunea mai puţin dezvoltată - Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate, Axa prioritara “Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente", Operaţiunea “Introducerea de sisteme şi standard comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP". Programul Operaţional Capacitate Administrativă este finanţat din Fondul Social European (FSE), în cadrul obiectivului tematic nr. 11 Consolidarea capacităţii instituţionale a autorităţilor publice şi a părţilor interesate şi eficienţa administraţiei publice (OT 11) şi îşi propune să consolideze capacitatea administrativă a autorităţilor şi instituţiilor publice de a susţine o economie modernă şi competitivă, abordând provocarea 5 Administraţia şi guvernarea şi provocarea 2 Oamenii şi societatea din Acordul de Parteneriat al României. POCA răspunde priorităţii de investiţii 11i Efectuarea de investiţii în capacitatea instituţională şi în eficienţa administraţiilor şi a serviciilor publice la nivel naţional, regional şi local în vederea realizării de reforme, a unei mai bune legiferări şi a bunei guvernanţe. Proiectul depus de către UAT Municipiul Giurgiu în cadrul apelului de proiecte CP13/2019, respectiv proiectul "Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)", a primit finanţare prin contractul de finanţare nr. 474 din data 08.05.2020. Obiectivele specifice ale proiectului 1. Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Municipiului Giurgiu pentru asigurarea planificării strategice pe termen lung şi fundamentării deciziilor prin elaborarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă a Municipiului pentru perioada 2021-2027; 2. Simplificarea procedurilor adiministrative din perspectiva back-office, prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente pentru serviciile furnizate partajate de către autoritatea publică locală; 3. Reducerea birocraţiei pentru comunitatea locală prin implementarea unui portal de servicii către cetăţeni şi a unei aplicaţii mobile ce va asigura accesul on-line la serviciile partajate. Valoarea estimată fără TVA: 1.975.000,00 lei fără TVA Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 12-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de infrastructura hardware si licente de baza, solutie software, servicii de dezvoltare sistem IT si instruire utilizatori pentru proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)"  
SERVICII DE RETRO-DIGITALIZARE A DOCUMENTETOR DE ARHIVĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI: "SERVICII PUBLICE PARTAJATE DIGITALIZATE - CONTINUAREA SIMPLIFICĂRII PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI PENTRU CETĂŢENI ÎN MUNICIPIUL GIURGIU (SEPAR)" 09.08.21
Servicii in vederea elaborarii Planului de Mobilitate Urbana Durabila, in cadrul proiectului ”Servicii partajate digitalizate - Continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerea birocratiei pentru cetateni in Municipiul Giurgiu 25.05.21
Servicii in vederea elaborarii Planului de Mobilitate Urbana Durabila, in cadrul proiectului ”Servicii partajate digitalizate - Continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerea birocratiei pentru cetateni in Municipiul Giurgiu 01.03.21
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 12.07.22
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 12.07.22
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 22.08.22
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564 17.09.19
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564 29.08.19
Servicii de consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă: Dezvoltarea/implementarea unui mecanism de bugetare participativa on-line, Dezvoltarea si implementarea unui sistem informatic de tipul ghişeu unic online si fizic, Dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern în cadrul instituţiei, precum şi servicii de furnizare echipamente si software în cadrul proiectului: "Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM), cod MySMIS 1236535/cod SIPOCA 564, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020"