Feedback
I.D.: 15937986

Achizitia de hartie si consumabile pentru imprimante, precum si intretinerea acestora

Data publicarii
08.11.16 Exista 978.886 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2 30197643-5 50312000-5 50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
12.12.16
Pretul estimativ:
6.997.121,00 RON
Documente participare:
  1. 2-171249.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lotul nr. 1 – Achizitia de consumabile ?i tonere pentru imprimantele ?i multifunctionale de la nivelul AFIR – nivel national, precum si servicii privind repararea si intretinerea acestora Durata acordului cadru va fi de maxim 48 de luni de la data semnarii acestuia de catre parti. Numarul estimat de contracte subsecvente ce urmeaza a fi incheiate pe durata derularii acordului cadru este de 4 contracte subsecvente egale ca ...
Lotul nr. 1 – Achizitia de consumabile ?i tonere pentru imprimantele ?i multifunctionale de la nivelul AFIR – nivel national, precum si servicii privind repararea si intretinerea acestora Durata acordului cadru va fi de maxim 48 de luni de la data semnarii acestuia de catre parti. Numarul estimat de contracte subsecvente ce urmeaza a fi incheiate pe durata derularii acordului cadru este de 4 contracte subsecvente egale ca obiective si durata, respectiv contracte subsecvente de acelasi tip si de aceeasi natura, unul fata de celelalte.„ Astfel, fiecare contract subsecvent va contine atat componenta de livrare a consumabilelor (tonere, photoconductor, etc) cat si componenta aferenta serviciilor de intretinere si reparatii a multifunctionalelor si imprimantelor, la nivelul celor 51 sedii de la nivel national ale Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (8 Centre Regionale, 41 Oficii Judetene si doua sedii centrale). Lotul nr. 2 – Achizitia de hartie (A4 si A3) pentru imprimantele AFIR – nivel national Durata acordului cadru va fi de maxim 48 de luni de la data semnarii acestuia de catre parti. Numarul estimat de contracte subsecvente ce urmeaza a fi incheiate pe durata derularii acordului cadru este de 4 contracte subsecvente egale ca obiective si durata, respectiv contracte subsecvente de acelasi tip si de aceeasi natura, unul fata de celelalte.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de hartie si consumabile pentru imprimante, precum si intretinerea acestora  
Achizitia de hartie si consumabile pentru imprimante, precum si intretinerea acestora.  
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
Furnizare confectii de tip reductie cu servicii de reparatie si filetare mufe si burlane foraj - 6 Loturi  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la rece, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Materiale, reactivi, consumabile şi alte produse similare necesare pentru cercetare fundamentală de înaltă performanţă in cadrul Proiectului HeartCure (CF 93)  
Acord Cadru - Servicii de Dirigentie de santier, SSM si Supervizare pentru investitiile derulate la nivelul Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti 17.08.21
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate 03.07.23
Acord-cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Generale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor 04.11.24
Acord-cadru servicii de reparare și de întreținere a parcului auto al Direcției Generale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor 04.11.24