Feedback
I.D.: 29073199

Achizitia de hartie format A4 si A3, pentru copiatoare si imprimante

Data publicarii
21.06.18 Exista 711.364 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5
Termenul limita pentru depunere:
09.07.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1005368.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul principal al acordului-cadru îl reprezintă furnizarea de produse respectiv, achiziţia de hârtie format A4 şi A3, pentru copiatoare şi imprimante si livrarea acestora la sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului si la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de hartie format A4 si A3, pentru copiatoare si imprimante  
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900 şi Kodak i4250 + flatbed pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 17.05.21
Achiziţia de consumabile pentru imprimante HP (Lot 1), imprimante Lexmark (Lot 2), şi imprimante Kyocera (Lot 3) pentru ONRC – sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale  
Achiziţia de consumabile pentru imprimante HP (Lot 1), imprimante Lexmark (Lot 2), imprimante Kyocera (Lot 3), imprimante Kyocera aflate în perioada de garanţie (Lot 4) şi imprimante Lexmark aflate în perioada de garanţie (Lot 5) pentru ONRC – sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale  
Achiziţia de servicii de reparare si intretinere post-garantie, servicii de asistenta tehnica si suport pentru echipamente IT aflate in dotarea oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (ORCT), birourilor teritoriale ale acestora si la sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC).. 30.08.22
Achiziţia de hârtie format A4 pentru copiatoare şi imprimante cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) şi la sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. 05.05.22
Achiziţia de hârtie format A4 pentru copiatoare şi imprimante cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) şi la sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. 21.03.22
Achiziţia de hârtie format A4 pentru copiatoare şi imprimante cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) şi la sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. 21.03.22
Achiziţie de hârtie format A4, pentru copiatoare şi imprimante 01.10.19
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.07.24