Feedback
I.D.: 66118428

Achizitia de echipamente/dispozitive electronice in cadrul unitatilor de invatamant preunivesitar de stat din UAT Comuna Mihaesti - LOT 2 - Furnizare de dispozitive electronice pentru invatamant

Data publicarii
11.02.22 Exista 78.241 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 30195200-4 30237240-3 31518100-1 32413100-2
Termenul limita pentru depunere:
25.02.22
Pretul estimativ:
348.376,78 RON - 348.376,78 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.02.22 Publicat la 23.02.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul contractului avand ca obiect "Achizitia de echipamente/dispozitive electronice in cadrul unitatilor de invatamant preunivesitar de stat din UAT Comuna Mihaesti" se vor achizitiona tablete scolare si echipamente IT destinate procesului de educatie, dupa cum urmeaza: Lot 2: Furnizare de dispozitive electronice pentru invatamant dupa cum urmeaza: achiziţionarea a 42 de laptopuri, 18 camere web conferinta, 18 proiect...
In cadrul contractului avand ca obiect "Achizitia de echipamente/dispozitive electronice in cadrul unitatilor de invatamant preunivesitar de stat din UAT Comuna Mihaesti" se vor achizitiona tablete scolare si echipamente IT destinate procesului de educatie, dupa cum urmeaza: Lot 2: Furnizare de dispozitive electronice pentru invatamant dupa cum urmeaza: achiziţionarea a 42 de laptopuri, 18 camere web conferinta, 18 proiectoare, 2 routere wireless, 18 table interactive. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu