Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi, astfel:
- LOT 1 – LABORATOR
- LOT 2 – BLOC OPERATOR
- LOT 3 - DIVERSE APARATE MEDICALE
- LOT 4 - ATI
- LOT 5 - ECOGRAFIE
- LOT 6 - MOBILIER MEDICAL
- LOT 7 - STATIE DE OXIGEN
- LOT 8 - ARTICOLE DE CURATENIE
- LOT 9 – COMPUTER TOMOGRAF CON...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi, astfel:
- LOT 1 – LABORATOR
- LOT 2 – BLOC OPERATOR
- LOT 3 - DIVERSE APARATE MEDICALE
- LOT 4 - ATI
- LOT 5 - ECOGRAFIE
- LOT 6 - MOBILIER MEDICAL
- LOT 7 - STATIE DE OXIGEN
- LOT 8 - ARTICOLE DE CURATENIE
- LOT 9 – COMPUTER TOMOGRAF CONTAINERIZAT
Achizitionarea aparaturii si echipamentelor medicale care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire, este de o importanta deosebita pentru Spitalul Municipal Caritas- Rosiorii de Vede, deoarece duce la consolidarea capacitatii de reactie la criza de sanatate publica cauzata de raspandirea virusului SARS-CoV-2 la nivelul SPITALULUI MUNICIPAL ‘‘CARITAS’’.
Durata de livrare va fi exprimata in zile calendaristice, incepand cu data emiterii comenzii de catre Autoritatea Contractanta.
- Pentru lotul nr. 1 - 60 de zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 2 - 60 de zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 3 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 4 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 5 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 6 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 7 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 8 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 9 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde:
a) Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea auroritatii contractante
- perioada aferenta montajului, testarii, punerii in functiune. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal de montaj, testare, punere in functiune
- perioada aferenta instruirii personalului care va deservi echipamentele. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele
La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate.
b) Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora.
Echipamentele care fac obiectul celor 9 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Clarificari referitoare la documentatia de atribuire:
a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile
b) Termenul de 18 zile se compune din:
- 11 zile pentru solicitarea de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor
- 3 zile pentru raspunsul la solicitarile de clarificari
- 4 zile pentru validare ANAP anterior termenului de raspuns