Feedback
I.D.: 58877607

Achizitia de echipamente si aparatura medicala 9 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108

Data publicarii
16.07.21 Exista 282.572 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
01.09.21
Pretul estimativ:
9.036.697,42 RON - 9.036.697,42 RON
Documente participare:
  1. 4_Formulare-semnat.doc
  2. 1_Caiet de sarcini-semnat.pdf
  3. 5_Model_Contract_furnizare_SANNICOLAU-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi, astfel: LOT 1 – ECHIPAMENTE DE LABORATOR LOT 2 - ECOGRAFE LOT 3 - RADIOLOGIE LOT 4 – ECHIPAMENTE BLOC OPERATOR LOT 5 – DIVERSE APARATE MEDICALE LOT 6 – ECHIPAMENT NEUTRALIZARE DESEURI LOT 7 – ECHIPAMENT DE SPALARE SI USCARE LOT 8 – ...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi, astfel: LOT 1 – ECHIPAMENTE DE LABORATOR LOT 2 - ECOGRAFE LOT 3 - RADIOLOGIE LOT 4 – ECHIPAMENTE BLOC OPERATOR LOT 5 – DIVERSE APARATE MEDICALE LOT 6 – ECHIPAMENT NEUTRALIZARE DESEURI LOT 7 – ECHIPAMENT DE SPALARE SI USCARE LOT 8 – STATIE OXIGEN LOT9 – MOBILIER MEDICAL Echipamentele care fac obiectul celor 9 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde: - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 27 zile - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 60 zile - Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ – maxim 3 zile - Receptia calitativa a produselor ce insumeaza montajul, testarea si punerea in functiune precum si instruirea personalului care va deservi echipamentele. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ de montaj, testare, punere in functiune precum si proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 30 zile La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 9,036,697.42 lei fara TVA defalcata astfel: LOT 1 – ECHIPAMENTE DE LABORATOR - 1,085,904.00 lei fara TVA LOT 2 – ECOGRAFE - 575,600.00 lei fara TVA LOT 3 – RADIOLOGIE - 1,600,000.00 lei fara TVA LOT 4 – ECHIPAMENTE BLOC OPERATOR - 2,518,910.00 lei fara TVA LOT 5 – DIVERSE APARATE MEDICALE - 1,543,270.00 lei fara TVA LOT 6 – ECHIPAMENT NEUTRALIZARE DESEURI - 630,000.00 lei fara TVA LOT 7 – ECHIPAMENT DE SPALARE SI USCARE - 46,650.00 lei fara TVA LOT 8 – STATIE OXIGEN - 504,023.42 lei fara TVA LOT9 – MOBILIER MEDICAL - 532,340.00 lei fara TVA Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 10
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de echipamente si aparatura medicala LOT 1, LOT 7 si LOT 8 in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 06.06.22
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE DE PROTECTIE 5 LOTURI in cadrul Proiectului “Echiparea si dotarea Spitalului Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj in vederea gestionarii eficiente a crizei sanitare COVID", Cod proiect 141876 22.08.22
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA- 10 LOTURI, in cadrul proiectului: -“Echiparea si dotarea Spitalului Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj in vederea gestionarii eficiente a crizei sanitare COVID", Cod proiect 141876 15.06.22
SUSPENDATA - ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA- 10 LOTURI, in cadrul proiectului: -“Echiparea si dotarea Spitalului Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj in vederea gestionarii eficiente a crizei sanitare COVID", Cod proiect 141876 15.06.22
Achizitia de echipamente de protectie 3 loturi in cadrul Proiectului "“Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 23.09.22
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 7 LOTURI in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 04.10.22
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 7 LOTURI in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 15.11.22
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 7 LOTURI in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 04.10.22
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE LOT 4 in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 28.11.22
ACHIZIŢIE DOTĂRI ŞCOALĂ CU CLASELE I-VIII ÎN LOCALITATEA GIARMATA, JUDEŢUL TIMIŞ 19.08.22