Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 6 loturi, astfel:
LOT 1 – BLOC OPERATOR
LOT 2 – DIVERSE APARATE MEDICALE
LOT 3 -ECHIPAMENTE PENTRU STERILIZARE
LOT 4 - ECOGRAFE
LOT 5 – RADIOLOGIE
LOT 6 – MOBILIER MEDICAL
Echipamentele care fac obiectul celor 6 loturi, se regasesc in Caietul de...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 6 loturi, astfel:
LOT 1 – BLOC OPERATOR
LOT 2 – DIVERSE APARATE MEDICALE
LOT 3 -ECHIPAMENTE PENTRU STERILIZARE
LOT 4 - ECOGRAFE
LOT 5 – RADIOLOGIE
LOT 6 – MOBILIER MEDICAL
Echipamentele care fac obiectul celor 6 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde:
a) Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea auroritatii contractante
- perioada aferenta montajului, testarii, punerii in functiune. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal de montaj, testare, punere in functiune
- perioada aferenta instruirii personalului care va deservi echipamentele. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele
b) Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora.
Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 12,388,427.90 lei fara TVA defalcata astfel:
- LOT 1 BLOC OPERATOR = 4,428,208.55 lei fara TVA
- LOT 2 DIVERSE APARATE MEDICALE = 2,669,352.20 lei fara TVA
- LOT 3 STERILIZARE = 878,203.00 lei fara TVA
- LOT 4 ECOGRAFE = 1,688,233.75 lei fara TVA
- LOT 5 RADIOLOGIE = 1,343,825.00 lei fara TVA
- LOT 6 MOBILIER MEDICAL = 1,308,725.40 lei fara TVA
Clarificari referitoare la documentatia de atribuire:
a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile
b) Termenul de 18 zile se compune din:
- 11 zile pentru solicitarea de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor
- 3 zile pentru raspunsul la solicitarile de clarificari
- 4 zile pentru validare ANAP anterior termenului de raspuns