Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 12 loturi, astfel:
LOT 1 – Aparat RX
LOT 2- Aparat radiologie digital mobil
LOT 3 – Sistem RMN
LOT 4 – Ecografe Doppler
LOT 5 – Dispozitive medicale pentru diagnostic
LOT 6 – Analizoare
LOT 7 – Echipamente laborator
LOT 8 – Echipamente histopatologie
LOT 9 – Sisteme de moni...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 12 loturi, astfel:
LOT 1 – Aparat RX
LOT 2- Aparat radiologie digital mobil
LOT 3 – Sistem RMN
LOT 4 – Ecografe Doppler
LOT 5 – Dispozitive medicale pentru diagnostic
LOT 6 – Analizoare
LOT 7 – Echipamente laborator
LOT 8 – Echipamente histopatologie
LOT 9 – Sisteme de monitorizare si tratament
LOT 10 – Diverse aparate de sterilizat aer si suprafete
LOT 11- Statie centrala de sterilizare
LOT 12- Sistem de secventiere genetica
Echipamentele care fac obiectul celor 12 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de 180 zile si cuprinde:
Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor - maxim 5 zile;
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 60 zile;
- Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului - verbal cantitativ – maxim 10 zile;
- Receptia calitativa a produselor ce insumeaza montajul, testarea si punerea in functiune precum si instruirea personalului care va deservi echipamentele . La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ de montaj, testare, punere in functiune precum si proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 10 zile;
- Perioada cu decontarea si efectuarea platilor: dupa receptiile cantitative, calitative, testare, punere in functiune si instruirea personalului, se estimeaza un termen de 60 zile de la data facturarii si receptiei cantitative, calitative, receptie si instruire.
Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 36,869,987.95 lei fara TVA defalcata astfel:
Numar si denumire lot Valoare LEI fara TVA
LOT 1 – Aparat RX 2,564,470.59
LOT 2- Aparat radiologie digital mobil 2,283,600.00
LOT 3 – Sistem RMN 7,327,058.82
LOT 4 – Ecografe Doppler 6,696,931.76
LOT 5 – Dispozitive medicale pentru diagnostic 2,926,142.35
LOT 6 – Analizoare 2,327,969.41
LOT 7 – Echipamente laborator 668,797.65
LOT 8 – Echipamente histopatologie 806,790.59
LOT 9 – Sisteme de monitorizare si tratament 3,068,026.78
LOT 10 – Diverse aparate de sterilizat aer si suprafete 262,552.94
LOT 11- Statie centrala de sterilizare 1,872,470.59
LOT 12- Sistem de secventiere genetica 6,065,176.47
TOTAL 36,869,987.95
Clarificari referitoare la documentatia de atribuire:
a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile
b) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor