Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 10loturi, astfel:
LOT 1 – RADIOLOGIE
LOT 2 – MOBILIER MEDICAL
LOT 3 – DIVERSE APARATE MEDICALE
LOT 4 – BLOC OPERATOR
LOT 5 – ECOGRAFE / IMAGISTICA
LOT 6 – ECHIPAMENTE DE LABORATOR
LOT 7 – ECHIPAMENTE DEZINFECTIE
LOT 8 - STATIE PRODUCERE...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 10loturi, astfel:
LOT 1 – RADIOLOGIE
LOT 2 – MOBILIER MEDICAL
LOT 3 – DIVERSE APARATE MEDICALE
LOT 4 – BLOC OPERATOR
LOT 5 – ECOGRAFE / IMAGISTICA
LOT 6 – ECHIPAMENTE DE LABORATOR
LOT 7 – ECHIPAMENTE DEZINFECTIE
LOT 8 - STATIE PRODUCERE OXIGEN
LOT 9 - MORGA
LOT 10 – ECHIPAMENTE IT
Echipamentele care fac obiectulcelor10 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 90 zile si cuprinde:
a) Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea auroritatii contractante
- perioada aferenta montajului, testarii, punerii in functiune. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal de montaj, testare, punere in functiune
- perioada aferenta instruirii personalului care va deservi echipamentele. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele
b) Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 30 zile de la emiterea acestora.
Valoareatotala a contractului de furnizareproduse-aparaturamedicalaeste15,217,633.14 lei fara TVA defalcataastfel:
NUMAR LOT DENUMIRE LOT VALOARE ESTIMATA LEI FARA TVA
LOT 1 RADIOLOGIE 1,719,900.00
LOT 2 MOBILIER MEDICAL 3,041,285.20
LOT 3 DIVERSE APARATE MEDICALE 2,482,089.80
LOT 4 BLOC OPERATOR 3,426,355.14
LOT 5 ECOGRAFE / IMAGISTICA 2,421,985.00
LOT 6 ECHIPAMENTE DE LABORATOR 927,520.00
LOT 7 ECHIPAMENTE DE DEZINFECTIE 937,818.00
LOT 8 STATIE OXIGEN 49,980.00
LOT 9 MORGA 122,500.00
LOT 10 ECHIPAMENTE IT 88,200.00
Clarificarireferitoare la documentatia de atribuire:
a) Numărul de zilepana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunerea ofertelor/candidaturilor: 18 zile
b) Termenul de 18 zile se compune din:
- 11 zile pentru solicitarea de clarificariinainte de data limita de depunerea ofertelor
- 3 zile pentru raspunsul la solicitarile de clarificari
- 4 zile pentru validare ANAP anterior termenului de raspuns