Pentru desfăşurarea în condiţii corespunzătoare a activităţii unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente, Spitalul Orasenesc Baraolt in calitate de Autoritate Contractanta (AC) achizitioneaza:
LOT 1 - ECOGRAFE, conform mentiunilor din caietul de sarcini
LOT 2 - BLOC OPERATOR conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 3 - LABORATOR
LOT 4 - OFTALMOLOGIE conform mentiunilor din caietul de sarcini
LO...
Pentru desfăşurarea în condiţii corespunzătoare a activităţii unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente, Spitalul Orasenesc Baraolt in calitate de Autoritate Contractanta (AC) achizitioneaza:
LOT 1 - ECOGRAFE, conform mentiunilor din caietul de sarcini
LOT 2 - BLOC OPERATOR conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 3 - LABORATOR
LOT 4 - OFTALMOLOGIE conform mentiunilor din caietul de sarcini
LOT 5 - DIVERSE ECHIPAMENTE MEDICALE conform mentiunilor din caietul de sarcini
Operatorii economici, posibil ofertanti pot transmite solicitari de clarificari cu maxim 19 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde cu cel mult 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare prin Ministerul Sanatatii, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie,(prin obtinerea unei finantari) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării. îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data finalizarii procedurii de achizitie publica..Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.