Feedback
I.D.: 97581394

Achizitia de echipamente medicale pentru dotarea Spitalului Orasenesc Baaolt LOTURILE 1,2,3,4,5

Data publicarii
21.05.24 Exista 18.845 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000 50421000 51410000 79633000
Termenul limita pentru depunere:
21.06.24 15:00
Pretul estimativ:
6.833.193,28 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente, Spitalul Orasenesc Baraolt in calitate de Autoritate Contractanta (AC) achizitioneaza:LOT 1 - ECOGRAFE, conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 2 - BLOC OPERATOR conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 3 - LABORATORLOT 4 - OFTALMOLOGIE conform mentiunilor din caietul de ...
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente, Spitalul Orasenesc Baraolt in calitate de Autoritate Contractanta (AC) achizitioneaza:LOT 1 - ECOGRAFE, conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 2 - BLOC OPERATOR conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 3 - LABORATORLOT 4 - OFTALMOLOGIE conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 5 - DIVERSE ECHIPAMENTE MEDICALE conform mentiunilor din caietul de sarcini Operatorii economici, posibil ofertanti pot transmite solicitari de clarificari cu maxim 19 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde cu cel mult 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare prin Ministerul Sanatatii, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,(prin obtinerea unei finantari) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării. își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data finalizarii procedurii de achizitie publica..Ofertanții din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de echipamente medicale pentru dotarea Spitalului Orasenesc Baaolt LOTURILE 1,2,3,4,5 18.06.24
Achizitia de echipamente medicale pentru dotarea Spitalului Orasenesc Baaolt LOTURILE 1,2,3,4,5 21.06.24
“ Furnizare aparatura medicala pentru Spitalul Municipal Tg. Secuiesc LOT 1-2, 2021" 22.03.21
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare pistă pentru ciclişti între Municipiul Târgu Secuiesc-Tinoasa-Săsăuşi-Lunga. Sector extravilan Târgu Secuiesc-Tinoasa: km60+065 – 61+615" 11.04.24
Executie lucrari de constructii a pentru investiţia "Refacere pod peste pârâul Turia, comuna Turia" 14.02.23
Executie lucrari de constructii a pentru investiţia "Refacere pod peste pârâul Turia, comuna Turia" 16.02.23
Executie lucrari de constructii a pentru investiţia "Refacere pod peste pârâul Turia, comuna Turia" 16.02.23
Achizitia de de “MASĂ CALDA PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN ŞCOALA GIMNAZIALĂ Tatrangi Sándor, COMUNA OZUN, JUDEŢUL COVASNA" în cadrul Programul Naţional "Masă sănătoasă" (PNMS)" derulat pe perioada desfăşurării cursurilor şcolare din anul 2024  
Achizitia de de “MASĂ CALDA PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN ŞCOALA GIMNAZIALĂ Tatrangi Sándor, COMUNA OZUN, JUDEŢUL COVASNA" în cadrul Programul Naţional "Masă sănătoasă" (PNMS)" derulat pe perioada desfăşurării cursurilor şcolare din anul 2024  
Delegarea prin concesiune a gestiunii Serviciului specializat pentru gestionarea câinilor fără stăpân al Comunei Ghelinţa, judeţul Covasna