Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente,
Spitalul Orasenesc Baraolt in calitate de Autoritate Contractanta (AC) achizitioneaza:LOT 1 - ECOGRAFE, conform mentiunilor
din caietul de sarcini LOT 2 - BLOC OPERATOR conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 3 - LABORATORLOT 4 - OFTALMOLOGIE
conform mentiunilor din caietul de ...
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente,
Spitalul Orasenesc Baraolt in calitate de Autoritate Contractanta (AC) achizitioneaza:LOT 1 - ECOGRAFE, conform mentiunilor
din caietul de sarcini LOT 2 - BLOC OPERATOR conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 3 - LABORATORLOT 4 - OFTALMOLOGIE
conform mentiunilor din caietul de sarcini LOT 5 - DIVERSE ECHIPAMENTE MEDICALE conform mentiunilor din caietul de sarcini
Operatorii economici, posibil ofertanti pot transmite solicitari de clarificari cu maxim 19 zile inainte de termenul limita
de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde cu cel mult 12 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare prin Ministerul
Sanatatii, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta
procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,(prin obtinerea unei finantari) semnarea contractului
făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației
privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările
și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător
numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării
cu privire la neacordarea finanțării. își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există
o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările
și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, dar nu mai tarziu de 6 luni de
la data finalizarii procedurii de achizitie publica..Ofertanții din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă
nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura
acesteia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport
cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.