Feedback
I.D.: 79597643

Achizitia de echipamente medicale in cadrul proiectului “Imbunatatirea capacitatii de gestionare a COVID-19 la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina" SMIS 141329 Lot 22

Data publicarii
10.03.23 Exista 9.687 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 50421000-2 51410000-9 79633000-0
Termenul limita pentru depunere:
28.03.23
Pretul estimativ:
906.234,00 RON - 906.234,00 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini pt lot 22 semnat.pdf
  2. declaratie pers functii decizie semnat.pdf
  3. formulare lot 22 semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus o solicitare de finantare din cadrul POIM, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a aparaturii medicale s-a initiat in data de 05.12.2021 o procedura de achizitie publica insa respectiva procedura lotizata nu a fost finalizata cu semnarea de contracte de furnizare pentru toate loturile, motiv pentru care, in baza unor contestatii finalizate ...
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus o solicitare de finantare din cadrul POIM, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a aparaturii medicale s-a initiat in data de 05.12.2021 o procedura de achizitie publica insa respectiva procedura lotizata nu a fost finalizata cu semnarea de contracte de furnizare pentru toate loturile, motiv pentru care, in baza unor contestatii finalizate prin anulare datorita Deciziei CNSC, s a initiat o alta prezenta procedura de achizitie publica pentru loturile contestate si anulate in scopul punerii in aplicare a Deciziei CNSC anterior invocate,insa si in situatia respective pentru lotul 22 nu a fost depusa nicio oferta, motiv pentru care a fost anulat administrativ , ceea ce a determinat reluarea procedurii strict pentru lotul nr 22. Lotul a fost reluat, insa in baza constatarii niciunei oferte admisibile, in coroborare cu prevederile art 212 alin 1, lit a din Legea nr 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, s-a anulat procedura de achizitie publica, fapt ce determina initierea unei noi proceduri. Operatorii economici, posibil ofertanti pot transmite solicitari de clarificari cu maxim 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde cu cel mult 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Avand in vedere prevederile Directivei 18/2004 si Directivelor 2014/24/UE, respectiv 2014/25/UE,specificaţiile tehnice care fac trimitere la standarde naţionale sau la transpunerile unor standarde europene se vor citi "sau echivalent" Orice referire in documentele achizitiei care indica o anumita origine, sursa, productie, producator, un procedeu special, un standard, un normativ, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar cu scopul de a identifica cu usurinta tipurile de produs ca si concept si nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste specificatii vor fi considerate ca avand mentiunea de ‚sau echivalent’, iar ofertantul are obligatia de a demonstra echivalenta produselor/serviciilor ofertate cu cele solicitate, daca este cazul. CARACTERISTICILE TEHNICE SE REGASESC IN FISELE TEHNICE , PARTE INTEGRANTA A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu