Spitalul Judetean de Urgenta Slatina in calitate de AC achizitioneaza echipamente medicale si echipamente de protectie , pentru dotarea si echiparea unitatii medicale constand in:
• LOT 22 conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -Trusa de videoendoscopie digestiva cu accesorii (videogastrodcop, videocolonoscop, accesorii pentru endoscopie digestiva, accesorii pentru ERPCP, masina automata pentru spal...
Spitalul Judetean de Urgenta Slatina in calitate de AC achizitioneaza echipamente medicale si echipamente de protectie , pentru dotarea si echiparea unitatii medicale constand in:
• LOT 22 conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -Trusa de videoendoscopie digestiva cu accesorii (videogastrodcop, videocolonoscop, accesorii pentru endoscopie digestiva, accesorii pentru ERPCP, masina automata pentru spalat si dezinfectat endoscoape, suport inregistrare video)
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus o solicitare de finantare din cadrul POIM, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a aparaturii medicale s-a initiat in data de 05.12.2021 o procedura de achizitie publica insa respectiva procedura lotizata nu a fost finalizata cu semnarea de contracte de furnizare pentru toate loturile, motiv pentru care, in baza unor contestatii finalizate prin anulare datorita Deciziei CNSC, s a initiat o alta prezenta procedura de achizitie publica pentru loturile contestate si anulate in scopul punerii in aplicare a Deciziei CNSC anterior invocate,insa si in situatia respective pentru lotul 22 nu a fost depusa nicio oferta, motiv pentru care a fost anulat administrativ , ceea ce a determinat reluarea procedurii strict pentru lotul nr 22. Lotul a fost reluat, insa in baza constatarii niciunei oferte admisibile, in coroborare cu prevederile art 212 alin 1, lit a din Legea nr 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, s-a anulat procedura de achizitie publica, fapt ce determina initierea unei noi proceduri.
Avand in vedere prevederile Directivei 18/2004 si Directivelor 2014/24/UE, respectiv 2014/25/UE,specificaţiile tehnice care fac trimitere la standarde naţionale sau la transpunerile unor standarde europene se vor citi "sau echivalent"
Orice referire in documentele achizitiei care indica o anumita origine, sursa, productie, producator, un procedeu special, un standard, un normativ, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar cu scopul de a identifica cu usurinta tipurile de produs ca si concept si nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste specificatii vor fi considerate ca avand mentiunea de ‚sau echivalent’, iar ofertantul are obligatia de a demonstra echivalenta produselor/serviciilor ofertate cu cele solicitate, daca este cazul.
CARACTERISTICILE TEHNICE SE REGASESC IN FISELE TEHNICE, FAC PARTE INTEGRANTA A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
Operatorii economici, posibil ofertanti pot transmite solicitari de clarificari cu maxim 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde cu cel mult 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.