Feedback
I.D.: 70528276

Achizitia de echipamente medical LOT 10 si LOT 12 in cadrul Proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a Crizei COVID-19 la Spitalul Orasenesc Hârsova, Cod proiect 141816

Data publicarii
26.06.22 Exista 263.161 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
08.08.22
Pretul estimativ:
3.635.933,78 RON - 3.635.933,78 RON
Documente participare:
  1. 4_Formulare.doc
  2. 3_Fisa de date FDA-rev 07.06.2022.docx
  3. 5_Model_Contract_furnizare.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 2 loturi, astfel: LOT 10 – Echipamente monitorizare-diagnostic LOT 12 – Echipamente bloc operator Echipamentele care fac obiectul celor 2 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, an...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente si aparatura medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 2 loturi, astfel: LOT 10 – Echipamente monitorizare-diagnostic LOT 12 – Echipamente bloc operator Echipamentele care fac obiectul celor 2 loturi, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de 180 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde: - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor - maxim 5 zile; - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 60 zile; - Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului - verbal cantitativ – maxim 10 zile; - Receptia calitativa a produselor ce insumeaza montajul, testarea si punerea in functiune precum si instruirea personalului care va deservi echipamentele . La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ de montaj, testare, punere in functiune precum si proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 10 zile; - Perioada cu decontarea si efectuarea platilor Clarificari referitoare la documentatia de atribuire: a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet prin raspuns consolidat inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile Solicitarile vor fi postate exclusiv in SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu