Furnizare Echipamente digitale si mobilier scolar din cadrul proiectului "Scoala mea, casa mea"”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1362
pentru Scoala Gimnaziala Nocrich, conform caietului de sarcini atasat si specificatiilor tehnice pentru fiecare lot. Solicitarile
de clarificari se depun cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde
la solicitarile de clarificar...
Furnizare Echipamente digitale si mobilier scolar din cadrul proiectului "Scoala mea, casa mea"”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1362
pentru Scoala Gimnaziala Nocrich, conform caietului de sarcini atasat si specificatiilor tehnice pentru fiecare lot. Solicitarile
de clarificari se depun cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde
la solicitarile de clarificari cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ca ofertantii sa aiba suficient
timp pentru pregatirea ofertei. Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată
sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de
contractului de finanțare, pentru proiectul cu titlul ‟"Scoala mea, casa mea"cod F-PNRR-Dotari-2023-1362. Termenul maximal
estimat până la care se aplică clauza suspensivă este 31.12.2023. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile
publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia
contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea
creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea
Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de
atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c)
teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție
publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare
pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea
Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă
utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii
pe care le-ar putea suferi în situația descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de
achiziție publică datorita lipsei finantării.