Feedback
I.D.: 53110876

Achizitia de echipamente de protectie necesare prevenirii infectarii cu virusul SARS-COV-2, cod SMIS 143263, Lot 1- Lampi UVC, Lot 2- Echipamente de protectie, Lot 3- Dezinfectant si asimilate, Lot 4- Termoscanere

Data publicarii
01.01.21 Exista 54.268 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
24455000-8
Termenul limita pentru depunere:
08.02.21
Pretul estimativ:
16.442.050,86 RON - 16.442.050,86 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. FORMULARE-semnat.docx
  3. Contract-semnat.docx
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Tinand cont de legislatia in vigoare prin care se recomanda autoritatilor publice locale sa ia masuri pentru prevenirea raspandirii virusului SARS-Cov-2, este nevoie de măsuri de precauţie pentru a preveni şi diminua răspândirea potenţială a infecţiei SARS-CoV-2 în unităţile de învăţământ preuniversitar. In acest sens, UAT Municipiul Drobeta Turnu Severin a depus spre finantare proiectul:" Gestionarea situatiei de pandemie ...
Tinand cont de legislatia in vigoare prin care se recomanda autoritatilor publice locale sa ia masuri pentru prevenirea raspandirii virusului SARS-Cov-2, este nevoie de măsuri de precauţie pentru a preveni şi diminua răspândirea potenţială a infecţiei SARS-CoV-2 în unităţile de învăţământ preuniversitar. In acest sens, UAT Municipiul Drobeta Turnu Severin a depus spre finantare proiectul:" Gestionarea situatiei de pandemie in unitatile de invatamant din Municipiul Drobeta Turnu Severin", avand Cod apel: POIM/881/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19, Cod proiect 143263, incadrandu-se in prevederile componentei 1 "Consolidarea capacităţii unităţilor de învăţământ de stat în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul SARS-COV-2 " respectiv, Axei Prioritare Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operaţiunea Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 pentru: - LAMPI UVC SUPRAFETE: 525 bucati - LAMPI UVC AER: 525 bucati - MANUSI: 31470 bucati - MASTI: 4335610 bucati - DEZINFECTANT SUPRAFETE/PODEA CU VIRUCID PROFESIONAL: 6142 litri - DEZINFECTANT UZ UMAN: 195618 litri - TERMOSCANNER: 60 bucati - DISPENSER MOBIL: 525 bucati - DEZINFECTANT SUPRAFETE PULVERIZATOR: 165456 litri. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării echipamentelor medicale din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de echipamente de protectie necesare prevenirii infectarii cu virusul SARS-COV-2, cod SMIS 143263 18.10.21
Achizitie de tablete scolare, laptopuri si camere web pentru proiectul "Asigurarea desfasurarii invatamantului on-line in Municipiul Drobeta Turnu Severin", cod SMIS cod MySmis 2014+144862 Lot 1- Tablete Lot 2- Laptopuri si camere web 24.05.21
Furnizarea echipamentelor şi dispozitivelor necesare activităţii didactice pentru unităţile de învăţământ de pe raza comunei Ponoarele 23.08.21
Furnizarea echipamentelor şi dispozitivelor necesare activităţii didactice pentru unităţile de învăţământ de pe raza comunei Ponoarele 28.07.21
Furnizarea echipamentelor şi dispozitivelor necesare activităţii didactice pentru unităţile de învăţământ de pe raza comunei Ponoarele 28.07.21
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii “Modernizare drumuri in comuna Brosteni, judetul Mehedinti" 23.11.23
FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE , PRODUSE FARMACEUTICE SI PRODUSE DE INGRIJIRE PRSONALA 17.05.21
Proiectare, Asistenta tehnica si Executie lucrari pentru realizarea obiectivului "Reabilitare drumuri si construire poduri, UAT Baia de Arama, judetul Mehedinti" 26.04.24
Furnizare ECHIPAMENTE IT - 3 loturi in cadrul proiectului POC " Achiziţia de echipamente mobile din domeniul tehnologiei informaţiei necesare desfasurarii activitaţii didactice în mediul on-line pentru a se asigura în bune condiţii desfasurarea activitaţilor didactice în anul scolar 2020-2021 la nivelul UAT SIMIAN", cod SMIS 144280. 29.07.22
,, Acord cadru – Intretinere curenta pe timp de iarna anul I – IV – D.R.D.P. Craiova – S.D.N. ORSOVA (Baze: Orsova, Eselnita, Varciorova, Cerna)" 26.10.20