Feedback
I.D.: 57463929

ACHIZITIA DE DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INFINTARE CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAL COMUNA SAULESTI, JUDETUL GORJ

Data publicarii
31.05.21 Exista 95.872 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39300000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.06.21
Pretul estimativ:
51.019,89 RON - 51.019,89 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini fise tehnice si formulare 3.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de dotari conform datelor caietului de sarcini si fiselor tehnice anexate . Produsele vor fi livrate si montate la sediul Centrului social multifunctional din Comuna Saulesti , judetul Gorj, in termenul stabilit in contractul de furnizare. Termen de livrare a comenzii: maxim 15 zile calendaristice de la data la care a fost incheiat contractul de furnizare si numai dupa emiterea ordinului de livrarea a produselor ,...
Achizitia de dotari conform datelor caietului de sarcini si fiselor tehnice anexate . Produsele vor fi livrate si montate la sediul Centrului social multifunctional din Comuna Saulesti , judetul Gorj, in termenul stabilit in contractul de furnizare. Termen de livrare a comenzii: maxim 15 zile calendaristice de la data la care a fost incheiat contractul de furnizare si numai dupa emiterea ordinului de livrarea a produselor , dupa avizarea achizitiei de catre AFIR. Dacă a cinsprezecea zi corespunde unei zile nelucrătoare, livrarea se va realiza de preferinţă, în prima zi lucrătoare. Ofertantul va asigura transportul la locul de livrare al produselor menţionate mai sus. Furnizorul are obligaţia de a asigura transportul şi personalul necesar pentru livrarea echipamentelor si produselor, si montarea acestora la locul indicat de beneficiar. Furnizorul trebuie să prezinte, pentru fiecare livrare, următoarele documente: a) Factură fiscală/aviz de expediţie; b) Certificate de garanţie/valabilitate/ alte documente privind asigurarea calităţii. c) Avize; d) Documente de conformitate. e) Certificat ORC 1.3. Preţul total al echipamentelor si produselor din lista anexata ce vor fi livrate este de: 51.019,89 lei fara TVA ( 60.713,66 lei TVA inclus). 1.4. Recepţia produselor se va face la sediul Centrului social multifunctional, în ziua livrării . Recepţia cantitativă şi calitativă se va efectua la momentul livrării echipamentelor si produselor si se va realiza de către comisia desemnata a beneficiarului şi delegatul furnizorului prin semnarea unui proces verbal de recepţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu