Prin aceasta procedura autoritatea contractanta doreste sa doteze Gradinita Piticot din municipiul Hunedoara , cu echipamente si mobilier , in vederea crearii unor spatii functionale, optime pentru desfasurarea de activitati scolare , specifice copiilor de varsta scolara mica(prescolari) achizitie care are la baza contractul de finantare nr.4286 din 23.05.2019.
Spatiile care vor fi dotate cu mobilier si echipamente, sun...
Prin aceasta procedura autoritatea contractanta doreste sa doteze Gradinita Piticot din municipiul Hunedoara , cu echipamente si mobilier , in vederea crearii unor spatii functionale, optime pentru desfasurarea de activitati scolare , specifice copiilor de varsta scolara mica(prescolari) achizitie care are la baza contractul de finantare nr.4286 din 23.05.2019.
Spatiile care vor fi dotate cu mobilier si echipamente, sunt impartite astfel:
-sala de sport;
-dormitoare;
-clase/grupe pentru derularea de activitati scolare (,,grupa ,,Mikey si Minnie", grupa ,,Albinutelor", grupa,,Buburuzelor", grupa ,,Piticilor")
-bucatarie si oficiu;
-cabinete medicale si izolator copii;
-vestiar ingrijitoare si bucatarese;
-Spalatorie si uscatorie;
-sala de mese;
Prin prezenta achizitie se urmareste dotarea cu mobilier si echipamente a Gradinitei Piticot, situata in Hunedoara, 1 Decembrie 1918 nr. 2, jud Hunedoara, achizitie care se va derula pe loturi, dupa cum urmeaza:
Lot 2 – Dotari dormitoare copii- patuturi si saltele de patut;
Lot 3 – Rafturi metalice -rafturi metalice + accesorii pt debara
Lot 4 – Protectie Podea/ Covor Puzzel- Covor Puzzel 120 mp
Lot 5 - Mobilier- mobilier didactic, dulapuri, cutii, scaune, mese reglabile,cuiere;
Lot 6 - Echipamente electronice si informatice -videoproiectoare cu ecran si suport, calculatoare, Imprimante;
Lot 11- Echipamente spalatorie si uscatorie-Uscator rufe profesionale, Statie de calcat/ calandru, Masina de spalat rufele, Masina de spalat si aspirat pardoseli
Lot 12 – Echipamente pentru loc de joaca exterior- Tobogan exterior, Complex de joaca, Leagan, Balansoar, Carusel
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.