Feedback
I.D.: 15382887

Achizitia de Diverse alimente – .faina, malai, zahar, orez, ulei, cozonac

Data publicarii
06.10.16 Exista 202.839 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15612100-2
Termenul limita pentru depunere:
21.10.16
Pretul estimativ:
39.463,00 RON
Documente participare:
  1. 7-393375.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei îl constituie furnizarea de diverse alimente, din depozitele furnizorului, cu plata în termenul stabilit prin contractul de achizitie si anume: Faina cod CPV 15612100-2, cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 1550-maxim1750 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Malai cod CPV 15612210-6 , cantitatea ce se doreste a...
Obiectul achizitiei îl constituie furnizarea de diverse alimente, din depozitele furnizorului, cu plata în termenul stabilit prin contractul de achizitie si anume: Faina cod CPV 15612100-2, cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 1550-maxim1750 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Malai cod CPV 15612210-6 , cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 2000 -maxim 2200 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Zahar cod CPV 15831200-7 , cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 1000 -maxim 1100 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Ulei cod CPV 15411200-4 , cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 5200 -maxim 5500 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Orez cod CPV 03211300-6 , cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 1800 -maxim 2000 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Cozonac cod CPV 15811000-6 , cantitatea ce se doreste a fi achizitionata este de minim 100 -maxim 110 la obiectivele autoritatii contractante autoritatii contractante. Valoarea estimata pe fiecare lot este: Valoare estimata totala LOT 1 = intre 3565.00 ?i 4025.00 RON Valoare estimata totala LOT 2 = intre 4800.00 ?i 5280.00 RON Valoare estimata totala LOT 3 = intre 2690.00 si 2959.00 RON Valoare estimata totala LOT 4 = intre 21788.00 si 23045.00 RON Valoare estimata totala LOT 5 = intre 6120.00 si 6800.00 RON Valoare estimata totala LOT 6 = intre 500.00 ?i 550.00 RON Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 39463.00 si 42659.00 RON Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1: Val est= 2012.50 lei; Lot 2: Val est= 2640 lei; Lot 3: Val est= 1479.50 lei; Lot 4: Val est= 11522.50 lei; Lot 5: Val est=3400 lei; Lot 6: Val est= 275. lei. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent:: Lot 1: Val est= 1782.50 lei; Lot 2: Val est= 2400 lei; Lot 3: Val est= 1345 lei; Lot 4: Val est= 10894. lei; Lot 5: Val est=3060 lei; Lot 6: Val est= 250. lei Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/ acord cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente fiecarui lot al acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de Diverse alimente – .faina, malai, zahar, orez, ulei, cozonac  
Servicii de transport rutier mărfuri, mixt (personal şi materiale) şi închiriere utilaje – 5 Loturi  
ACORD -CADRU AVAND CA OBIECT INCHEIEREA DE CONTRACTE SUBSECVENTE PENTRU ACHIZITIONAREA URMATOARELOR PRODUSE: PUI GRILL CAL.I CONGELAT, PUI GRILL CAL.I REFRIGERAT, PULPE PUI CU OS CONGELAT, PULPE PUI CU OS REFRIGERAT, PIEPT PUI CU OS CONGELAT, PIEPT PUI CU OS REFRIGERAT, FICAT PUI CONGELAT, FICAT PUI REFRIGERAT, PIPOTA PUI CONGELATA, PIPOTA SI INIMI PUI REFRIGERATA, PULPA CURCAN SUPERIOARA CU OS REFRIGERAT, PIEPT CURCAN DEZOSAT REFRIGERAT  
ACORD -CADRU AVAND CA OBIECT INCHEIEREA DE CONTRACTE SUBSECVENTE PENTRU ACHIZITIONAREA URMATOARELOR PRODUSE: PUI GRILL CAL.I CONGELAT, PUI GRILL CAL.I REFRIGERAT, PULPE PUI CU OS CONGELAT, PULPE PUI CU OS REFRIGERAT, PIEPT PUI CU OS CONGELAT, PIEPT PUI CU OS REFRIGERAT, FICAT PUI CONGELAT, FICAT PUI REFRIGERAT, PIPOTA PUI CONGELATA, PIPOTA SI INIMI PUI REFRIGERATA, PULPA CURCAN SUPERIOARA CU OS REFRIGERAT, PIEPT CURCAN DEZOSAT REFRIGERAT 09.11.15
FURNIZARE PRODUSE - ALIMENTE 42 LOTURI  
Acord cadru biscuiţi, conserve pastă de tomate, conserve roşii în bulion, zahăr 20.12.22
Furnizare energie electrica si gaze naturale pe loturi 11.10.21
Furnizare energie electrica si gaze naturale pe loturi  
Acord cadru prestari servicii de catering in cadrul proiectului MAI IMPLICAT!MAI INTEGRAT! 03.08.21
GAZE NATURALE 07.04.22