Feedback
I.D.: 90593328

Achizitia de dezinfectanti 4 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie”, COD SMIS 139865

Data publicarii
12.12.23 Exista 50.854 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33631600
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 4 loturi, astfel:  LOT 1 – DEZINFECTANT MAINI LOT 2 – DEZINFECTANT SUPRAFETE LOT 3- DEZINFECTANT PE BAZA DE CLOR LOT 4 – DEZINFECTANT SUPRAFETE PE BAZA DE PEROXID DE HIDROGENProdusele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnic...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 4 loturi, astfel:  LOT 1 – DEZINFECTANT MAINI LOT 2 – DEZINFECTANT SUPRAFETE LOT 3- DEZINFECTANT PE BAZA DE CLOR LOT 4 – DEZINFECTANT SUPRAFETE PE BAZA DE PEROXID DE HIDROGENProdusele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate produsele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 30 zile- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 15 zile - Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ – maxim 10 zile- Receptia calitativa a produselor- maxim 30 zile - Perioada cu efectuarea platilorLa stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare este 760,972.05 lei fara TVA defalcata astfel:  LOT 1 – DEZINFECTANT MAINI – 345.381,47 lei fara TVA LOT 2 – DEZINFECTANT SUPRAFETE – 303,926.40 lei fara TVA LOT 3- DEZINFECTANT PE BAZA DE CLOR – 68,385.88 lei fara TVA LOT 4 – DEZINFECTANT SUPRAFETE PE BAZA DE PEROXID DE HIDROGEN – 43,278.49 lei fara TVAClarificari referitoare la documentatia de atribuirea) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 10
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de dezinfectanti 4 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie", COD SMIS 139865 19.06.23
Echipamente de protectie 2 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie”, COD SMIS 139865  
Echipamente de protectie 2 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie", COD SMIS 139865 10.04.23
ACHIZITIE DEZINFECTANTI in cadrul proiectului “Dotarea Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar de Stat de pe raza UAT Agnita, judeţul Sibiu cu echipamente de protecţie şi containere sanitare pentru consolidarea capacităţii de reacţie la criza sanitară", Cod Smis 149765  
ACHIZITIE DEZINFECTANTI in cadrul proiectului “Dotarea Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar de Stat de pe raza UAT Agnita, judeţul Sibiu cu echipamente de protecţie şi containere sanitare pentru consolidarea capacităţii de reacţie la criza sanitară", Cod Smis 149765 18.04.23
Achizitie dotari pentru proiectul "REABILITARE INTERNAT LA COLEGIUL TEHNIC INDEPENDENTA" - 2 loturi: Lot 1: Achizitie mobilier si accesorii baie pentru Internatul Colegiului tehnic Independenta Sibiu; Lot 2: Achizitie electrocasnice si electrocasnice profesionale pentru Internatul Colegiului tehnic Independenta Sibiu  
ACHZITIE DEZINFECTANTI- in cadrul proiectului “Dotarea Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar de Stat de pe raza UAT Agnita, judeţul Sibiu cu echipamente de protecţie şi containere sanitare pentru consolidarea capacităţii de reacţie la criza sanitară", Cod Smis 149765 04.11.22
ACHZITIE DEZINFECTANTI- in cadrul proiectului “Dotarea Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar de Stat de pe raza UAT Agnita, judeţul Sibiu cu echipamente de protecţie şi containere sanitare pentru consolidarea capacităţii de reacţie la criza sanitară", Cod Smis 149765 04.11.22
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare