Contract furnizare dezinfectanti şi articole igienico-sanitare din hârtie
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de dezinfectanti şi articole igienico-sanitare din hârtie în contextul pandemiei COVID-19, asigurand protectie impotriva acestui virus pentru beneficiarii şi angajaţii din centrele sociale rezidenţiale aflate in subordinea DGASPC Sector 5.
Clauză suspensivă: “Proc...
Contract furnizare dezinfectanti şi articole igienico-sanitare din hârtie
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de dezinfectanti şi articole igienico-sanitare din hârtie în contextul pandemiei COVID-19, asigurand protectie impotriva acestui virus pentru beneficiarii şi angajaţii din centrele sociale rezidenţiale aflate in subordinea DGASPC Sector 5.
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) Teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un contract de furnizare. Termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare este cu 2 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care aceste solicitări vor fi adresate in termenul prevăzut, respectiv 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.