Feedback
I.D.: 31403753

Achizitia de consumabile pentru imprimante si multifunctionale Lexmark

Data publicarii
19.10.18 Exista 749.558 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
22.11.18
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1005409.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de consumabile pentru imprimante si multifunctionale Lexmark si livrarea acestora la sediile ONRC si ORCT din resedinta de judet.Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor In masura in care solicitarile de clarificari sau inf...
Achizitia de consumabile pentru imprimante si multifunctionale Lexmark si livrarea acestora la sediile ONRC si ORCT din resedinta de judet.Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate de catre operatorii economici interesati in termenul prevazut in anuntul de participare, autoritatea contractanta va raspunde in mod consolidat acestor solicitari in a zecea zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Acord cadru: Valoare minima estimata a acordului-cadru: 2179335 lei fara TVA, Valoare maxima estimata a acordului-cadru: 3347058 lei, fara TVA. Contract subsecvent: Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 345339 lei fara TVA, Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 634940 lei fara TVA. Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului-cadru si contractelor subsecvente sunt prezentate in Anexa 7. Atribuirea contractelor subsecvente se va face de regula trimestrial in functie de necesitatile ONRC si de fondurile alocate cu aceasta destinatie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia unui sistem de calcul compus din echipamentele hardware pentru asigurarea infrastructurii necesare sustinerii activitatii de publicare si furnizare a informatiilor conform Legii nr. 151/2015 privind procedura insolventei persoanelor fizice  
Achizitia unui sistem de calcul compus din echipamentele hardware pentru asigurarea infrastructurii necesare sustinerii activitatii de publicare si furnizare a informatiilor conform Legii nr. 151/2015 privind procedura insolventei persoanelor fizice 29.11.18
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată şi ambalată 400 gr şi pâine integrală feliată şi ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 21.07.21
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord- cadru - Servicii bancare de acceptare a plăţilor privind tarifele parcare prin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, precum şi prin plata online direct de pe site-ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4 06.05.22
Acord- cadru - Servicii bancare de acceptare a plăţilor privind tarifele parcare prin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, precum şi prin plata online direct de pe site-ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4 12.07.22
Acord- cadru - Servicii bancare de acceptare a plăţilor privind tarifele parcare prin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, precum şi prin plata online direct de pe site-ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4 12.07.22
LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII CURENTE LA UNITATILE DE INVATAMANT SI IMOBILELE ADMINISTRATE DE CATRE DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR 10.10.22