Feedback
I.D.: 90244273

Achizitia de ,,Consumabile necesare disponibilitatii imprimantelor (Cartuse de toner/cerneala pentru imprimante/faxuri)"

Data publicarii
05.12.23 Exista 702.896 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
15.12.23
Pretul estimativ:
643.645,00 RON - 643.645,00 RON
Documente participare:
  1. Model Acord-cadru.pdf
  2. Model Contract subsecvent.pdf
  3. Caiet de sarcini nr. 862335 din 23.10.2023.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de "Consumabile necesare disponibilităţii imprimantelor-Cartuşe de toner/cerneală pentru imprimante/faxuri" necesare pentru asigurarea disponibilităţii imprimantelor şi faxurilor aflate în dotarea Bazei de Administrare şi Deservire a Jandarmeriei Române, pentru întreţinerea şi funcţionarea tehnicii de calcul şi a aparatelor de multiplicat. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solici...
Achiziţia de "Consumabile necesare disponibilităţii imprimantelor-Cartuşe de toner/cerneală pentru imprimante/faxuri" necesare pentru asigurarea disponibilităţii imprimantelor şi faxurilor aflate în dotarea Bazei de Administrare şi Deservire a Jandarmeriei Române, pentru întreţinerea şi funcţionarea tehnicii de calcul şi a aparatelor de multiplicat. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 5 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractant
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu