În incinta cladirii Primariei municipiului Oradea îsi desfasoara activitatea pe lânga directiile specifice institutiei (Directia Arhitect Sef, Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente, Directia Economica, Directia Management Proiecte, Directia Tehnica, Directia Juridica, Serviciul de evidenta a persoanelor) si Directia Patrimoniu Imobiliar cu birouri si spatii in afara sediului, care apartin ...
În incinta cladirii Primariei municipiului Oradea îsi desfasoara activitatea pe lânga directiile specifice institutiei (Directia Arhitect Sef, Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente, Directia Economica, Directia Management Proiecte, Directia Tehnica, Directia Juridica, Serviciul de evidenta a persoanelor) si Directia Patrimoniu Imobiliar cu birouri si spatii in afara sediului, care apartin institutiei astfel: Oraselul Copiilor, Cetetea Oradea, Sala Sporturilor "ANTONIO ALEXE, Baza Sportiva Oradea - Bazinul Olimpic si Bazinul Acoperit, Stadioane, Baza de tenis, Serviciul logistica urmarire consumuri imobiliare - Centrul de Cazare Temporara nr. 1, Centrul de Cazare Temporara nr. 2, Centrul de Cazare Temporara nr. 3, Blocul de Microgarsoniere, Camin Poienitei, Centrele Social Multifunctionale pentru Persoane Vârstnice: Iosia, Nufarul, Rogerius I, Rogerius II, Episcopia, Centrul de Cazare Temporara a Persoanelor fara Adapost-Azilul de Noapte.
Pentru desfasurarea activitatilor zilnice de munca, efectuate de catre angajatii institutiei, pentru perioada martie 2017 pâna la sfarsitul lunii februarie 2018, este necesar a se aproba achizitia de rechizite si papetarie în cantitatile estimate, conform caietului de sarcini.