Feedback
I.D.: 56036260

ACHIZITIA DE APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE 5 loturi in cadrul Proiectului "PREVCOV2020 - Protejarea sănătăţii populaţiei prin consolidarea capacităţii de reacţie a Institutului Naţional de Endocrinologie C.I. Parhon la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului SARS-Cov-2", cod SMIS 2014+ 140058"

Data publicarii
15.04.21 Exista 948.739 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
02.06.21
Pretul estimativ:
7.212.169,75 RON - 7.212.169,75 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1110190.pdf
  2. 20210316075647-semnat.pdf
  3. contract-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea aparaturii si echipamentelor medicale care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire, este de o importanta deosebita pentru Institutul National de Endocrinologie PARHON, deoarece contribuie la: - Consolidarea capacitatii medicale a Institutul National de Endocrinologie PARHON, in contextul COVID-19 - Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Durata de livrare va fi expr...
Achizitionarea aparaturii si echipamentelor medicale care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire, este de o importanta deosebita pentru Institutul National de Endocrinologie PARHON, deoarece contribuie la: - Consolidarea capacitatii medicale a Institutul National de Endocrinologie PARHON, in contextul COVID-19 - Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Durata de livrare va fi exprimată în zile calendaristice, începând cu data emiterii comenzii de către autoritatea contractantă. Furnizare, pe loturi, de echipamente si aparatura medicala, astfel:  LOT 1: COD CPV 33115000-9 - Aparate de tomografie COD CPV 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)  LOT 2: COD CPV 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare şi de igienizare  LOT 3: COD CPV 33124120-2 - Aparate de diagnosticare cu ultrasunete  LOT 4: COD CPV 33100000-1 - Echipamente medicale  LOT 5: COD CPV 42931100-2 Centrifuge de laborator şi accesorii (Rev.2) Valoarea totală estimată fără TVA: 7.212.169,75 lei fara TVA, astfel:  Lot 1 Echipamente radiologie 4.760.000,00 lei fara TVA  Lot 2 Echipamente pentru dezinfectie 824.680,67 lei fara TVA  Lot 3 Aparat cu ultrasunete cu transductor linear 445.378,15 lei fara TVA  Lot 4 Echipamente medicale 411.512,61 lei fara TVA  Lot 5 Echipamente de laborator 770.598,32 lei fara TVA Durata de livrare a echipamentelor, nu va depăşi durata maximă de livrare de: - Pentru lotul nr. 1 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă - Pentru lotul nr. 2 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă - Pentru lotul nr. 3 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă - Pentru lotul nr. 4 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă - Pentru lotul nr. 5 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde: a) Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde: - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea auroritatii contractante - perioada aferenta montajului, testarii, punerii in functiune. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal de montaj, testare, punere in functiune - perioada aferenta instruirii personalului care va deservi echipamentele. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. b) Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile - b) Numărul de zile pentru raspunsul la solicitarile de clarificari: 10
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA- 12 LOTURI, in cadrul proiectului: “Cresterea capacitatii de gestionare a crizei causata de virusul Covid-19 a Institutului National Pentru Sanatatea Mamei si Copilului “ALESSANDRESCU-RUSESCU" Bucuresti", Cod proiect 140603 29.07.22
APARATURA MEDICALA - 10 LOTURI, in cadrul proiectului: CRESTEREA CAPACITATII DE GESTIONARE A CRIZEI CAUZATA DE VIRUSUL COVID – 19 PRIN DOTAREA CU APARATURA MEDICALA A INSTITUTULUI NATIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE" Cod proiect 142093 02.08.21
Achiziţia de produse/materiale necesare pentru realizarea unei investiţii de mică amploare, respectiv lucrări de intervenţie fără autorizaţie de construcţie la obiectivul de investiţii "Transformare birouri şi vestiare cadre în birouri şi spaţii - zone de securitate clasa I - Penitenciar Rahova", PRB 110055 - nr. cadastral C 7, în regie proprie cu persoane private de libertate 07.07.22
Furnizare autoturisme  
Achiziţia de produse/materiale necesare executării lucrărilor în regie proprie cu persoane private de libertate (parter + etaj) în cadrul obiectivului de investiţii – "Lucrări de intervenţii fără autorizaţie de construire la camerele de deţinere din cadrul secţiei E8 - etaj 1 (E8.B) şi transformare Ateliere de producţie în spaţii de deţinere – Secţie deţinere (E8.A) - Penitenciar Rahova" 13.03.23
Materiale electrice- 2 loturi  
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc 07.06.18
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului “Stabilizare teren fundare, consolidare structură, reabilitare infrastructură edilitară, refacere şarpantă şi arhitectură Corp C- din cadrul Institutului Naţional de Endocrinologie – C.I. Parhon, municipiul Bucureşti"  
Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus