In vederea asigurarii conditilor de redeschidere a institutului in urma unui incendiu ce a avut loc in luna Aprilie 2018 dar si pentru asigurarea parametrilor optimi de functionare a institutului este necesara achizitia de aparatura medicala, dotari si accesorii conform necesitatilor legal identificate la nivelul fiecarei diviziuni functionale.
Obiectul achizitiei: incheierea unui acord-cadru de achiziţie publică pentru o p...
In vederea asigurarii conditilor de redeschidere a institutului in urma unui incendiu ce a avut loc in luna Aprilie 2018 dar si pentru asigurarea parametrilor optimi de functionare a institutului este necesara achizitia de aparatura medicala, dotari si accesorii conform necesitatilor legal identificate la nivelul fiecarei diviziuni functionale.
Obiectul achizitiei: incheierea unui acord-cadru de achiziţie publică pentru o perioada de 24 de luni, pentru "Furnizarea de aparatura medicala si accesorii".
Echipamentele ce fac obiectul procedurii de achizitie; cantitati si valori estimate.
- Lotul 1 – Ecocardiograf ultraperformant cu 8 sonde; Valoarea estimata minima 1.345.000,00 RON; Valoarea estimata maxima 5.380.000,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 4. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 1.345.000,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 2 – Ecograf performant aplicatii cardiovasculare; Valoarea estimata minima 945.000,00 RON; Valoarea estimata maxima 3.780.000,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 4. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 945.000,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 3 – Ecograf portabil multidisciplinar; Valoarea estimata minima 440.000,00 RON; Valoarea estimata maxima 2.640.000,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 6. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 440.000,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 4 - Electrocardiograf 12 canale; Valoarea estimata minima 26.500,00 RON; Valoarea estimata maxima 265.000,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 10. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 26.500,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 5 - Analizor de gaze sanguine, tip 1; Valoarea estimata minima 182.100,00 RON; Valoarea estimata maxima 546.300,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 3. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 182.100,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 6 - Analizor de gaze sanguine, tip 2; Valoarea estimata minima 54.000,00 RON; Valoarea estimata maxima 108.000,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 2. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 54.000,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 7 - Echipament automat de coagulare tip POC; Valoarea estimata minima 69.490,45 RON; Valoarea estimata maxima 416.942,70 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 6. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 69.490,45 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
- Lotul 8 - Aparat mobil pentru managementul heparinoterapiei, monitorizarea coagularii, si a altor parametri necesari pe timpul circulatiei extracorporeale; Valoarea estimata minima 109.150,00 RON; Valoarea estimata maxima 436.600,00 RON (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 4. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 109.150,00 RON; Cantitati minime si maxime, conform caietului de sarcini.
Termenul limita pana la care orice operator poate solicita clarificari sau informatii suplimentare cu privire la procedura de atribuire este de 20 zile, inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor