Feedback
I.D.: 80700143

ACHIZITIA DE APARATE DE VENTILATIE ARTIFICIALA, in cadrul proiectului: “Protejarea sanatatii populatiei in contextul pandemiei cauzate de COVID-19", Cod proiect 139140

Data publicarii
09.04.23 Exista 75.587 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33195110-7
Termenul limita pentru depunere:
18.05.23
Pretul estimativ:
1.286.250,00 RON - 1.286.250,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1175952.pdf
  2. 3. Fisa tehnica.pdf
  3. 4. Formulare.pdf
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea unui numar de 15 bucati aparate de ventilatie artificiala necesare pentru desfasurarea activitatii specifice. Fisele tehnice elaborate sunt anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Durata contractului este de 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul achizitiei, care cuprinde: - Termen d...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea unui numar de 15 bucati aparate de ventilatie artificiala necesare pentru desfasurarea activitatii specifice. Fisele tehnice elaborate sunt anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Durata contractului este de 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul achizitiei, care cuprinde: - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor - maxim 5 zile; - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 15 zile; - Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului - verbal cantitativ – maxim 10 zile; - Receptia calitativa a produselor ce insumeaza montajul, testarea si punerea in functiune precum si instruirea personalului care va deservi echipamentele . La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ de montaj, testare, punere in functiune precum si proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 10 zile; - Perioada cu decontarea si efectuarea platilor rea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 10 zile; - Perioada cu decontarea si efectuarea platilor Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 1,286,250.00 lei fara TVA pentru toate ceel 15 bucati. Clarificari referitoare la documentatia de atribuire: a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet prin raspuns consolidat inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA-5 LOTURI, in cadrul proiectului: “Protejarea sanatatii populatiei in contextul pandemiei cauzate de COVID-19", Cod proiect 139140 20.06.22
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA-4 LOTURI, in cadrul proiectului: “Protejarea sanatatii populatiei in contextul pandemiei cauzate de COVID-19", Cod proiect 139140 02.08.21
Serviciu integrat de imprimare - copiere - printare  
Servicii integrate de imprimare - copiere - printare, pentru Primaria Dragos Voda, judetul Calarasi  
Servicii de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări pentru obiectivul 3AF35019 - ,,Asigurare facilităţi depozitare materiale speciale, ce urmează a fi implementate în cazarma 727 Borcea" 16.07.24
Lucrari de executie pentru proiectul clasificat NSIP 3AF35019 - ,,Asigurare facilitati depozitare materiale speciale, ce urmeaza a fi implementate in cazarma 727 Borcea" 17.07.24
SUSPENDATA - Lucrari de executie pentru proiectul clasificat NSIP 3AF35019 - ,,Asigurare facilitati depozitare materiale speciale, ce urmeaza a fi implementate in cazarma 727 Borcea" 17.07.24
Lucrari de executie pentru proiectul clasificat NSIP 3AF35019 - ,,Asigurare facilitati depozitare materiale speciale, ce urmeaza a fi implementate in cazarma 727 Borcea" 05.08.24
Lucrari de executie pentru proiectul clasificat NSIP 3AF35019 - ,,Asigurare facilitati depozitare materiale speciale, ce urmeaza a fi implementate in cazarma 727 Borcea" 17.07.24
Lucrari de executie pentru proiectul clasificat NSIP 3AF35019 - ,,Asigurare facilitati depozitare materiale speciale, ce urmeaza a fi implementate in cazarma 727 Borcea" 17.07.24