Feedback
I.D.: 51473826

Achizitia de aparate de curatat necesar serviciilor/directiilor din cadrul D.G.A.S.

Data publicarii
12.11.20 Exista 231.233 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42924730-5
Termenul limita pentru depunere:
23.11.20
Pretul estimativ:
6.650,85 RON - 6.650,85 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini aparate de curatat necesar serviciilor din cadrul DGAS-semnat.pdf
  2. Proiect contract aparate de curatat-semnat.pdf
  3. FisaDate_DF1100005.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de furnizare, prin care se vor asigura pentru beneficiarii Caminului pentru persoane varstnice si a Creselor din subordinea DGAS Constanta, aparatura pentru desfasurarea in conditii opime a activitatii si cu respectarea normelor igienico sanitare conform ordinului 29/2019 – Anexa 1 privind standardele minime de...
Obiectul contractului: Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de furnizare, prin care se vor asigura pentru beneficiarii Caminului pentru persoane varstnice si a Creselor din subordinea DGAS Constanta, aparatura pentru desfasurarea in conditii opime a activitatii si cu respectarea normelor igienico sanitare conform ordinului 29/2019 – Anexa 1 privind standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidentiale destinate persoanelor varstnice si Hotararea de Guvern nr. 782/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 septembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19. De asemenea luand in considerare ordinul 1076/4518/3936/2020 privind stabilirea masurilor necesare in vederea redeschiderii creselor, gradinitelor, afterschool-urilor pentru prevenirea imbolnavirilor cu SARS-Cov-2, emis de ministerul sanatatii, ministerul educatiei si cercetarii si ministerul muncii si protectiei sociale, publicat in Monitorul oficial, partea I, nr. 510/15.06.2020. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi concret tuturor solicitărilor de clarificare în a 2 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu