Feedback
I.D.: 75344292

ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE LOT 4 in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108

Data publicarii
17.11.22 Exista 185.813 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33631600-8
Termenul limita pentru depunere:
28.11.22
Pretul estimativ:
2.170,00 RON - 2.170,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1165128.pdf
  2. 1_Caiet de sarcini dezinfectanti-semnat.pdf
  3. 4. Dezinfectant suprafete si instrumentar nivel inalt-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de produse astfel: TP1 Dezinfectant suprafete si instrumentar de nivel inalt Dezinfectantii care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate si anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de produse astfel: TP1 Dezinfectant suprafete si instrumentar de nivel inalt Dezinfectantii care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate si anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde: - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 5 zile - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 7 zile - Receptia cantitativa si calitativa a produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ si calitativ – maxim 10 zile - Perioada cu decontarea si efectuarea platilor La stabilirea duratei de livrare propusa ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 2,170.00 lei fara TVA defalcata astfel: LOT 4 TP1 Dezinfectant suprafete si instrumentar de nivel inalt 2,170.00 Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile b) Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in a 4-a z
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 7 LOTURI in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 04.10.22
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 7 LOTURI in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 15.11.22
ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 7 LOTURI in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 04.10.22
Achizitia de echipamente si aparatura medicala LOT 1, LOT 7 si LOT 8 in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 06.06.22
Achizitia de echipamente si aparatura medicala 9 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 01.09.21
Achizitia de echipamente de protectie 3 loturi in cadrul Proiectului "“Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 23.09.22
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE DE PROTECTIE 5 LOTURI in cadrul Proiectului “Echiparea si dotarea Spitalului Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj in vederea gestionarii eficiente a crizei sanitare COVID", Cod proiect 141876 22.08.22
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA- 10 LOTURI, in cadrul proiectului: -“Echiparea si dotarea Spitalului Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj in vederea gestionarii eficiente a crizei sanitare COVID", Cod proiect 141876 15.06.22
SUSPENDATA - ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA- 10 LOTURI, in cadrul proiectului: -“Echiparea si dotarea Spitalului Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj in vederea gestionarii eficiente a crizei sanitare COVID", Cod proiect 141876 15.06.22
Proiectare si executie pentru proiectul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Oraşul Jimbolia prin realizarea unei cantine sociale şi prin reabilitarea căilor de acces spre străzile adiacente cantinei sociale " : Lot 1 Proiectare si executie pentru proiectul REALIZARE CANTINEI SOCIALE PENTRU PERSOANE IN RISC DE SARACIE IN ORASUL JIMBOLIA PRIN REABILITAREA SI DOTAREA CANTINEI SCOLARE A LICEULUI TEHNOLOGIC "MIHAI EMINESCU" Lot 2 Proiectare si executie pentru proiectul IMBUNĂTĂŢIREA SPAŢIULUI PUBLIC URBAN DIN ORAŞUL JIMBOLIA PRIN REABILITAREA CĂILOR DE ACCES SPRE STRĂZILE ADIACENTE CANTINEI SOCIALE 16.07.20