Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 10 loturi, astfel:
LOT 1 - Detergent dezinfectant de nivel mediu / intermediar pentru suprafete din sectoare cu risc intermediar sau scazut (prin stergere)
LOT 2 - Detergent dezinfectant de nivel înalt pentru suprafete critice din sectoare cu risc crescut (prin stergere)
LOT 3 - De...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 10 loturi, astfel:
LOT 1 - Detergent dezinfectant de nivel mediu / intermediar pentru suprafete din sectoare cu risc intermediar sau scazut (prin stergere)
LOT 2 - Detergent dezinfectant de nivel înalt pentru suprafete critice din sectoare cu risc crescut (prin stergere)
LOT 3 - Detergent dezinfectant rapid de nivel inalt pentru suprafetele si aparatura medicala cu risc inalt (prin pulverizare)
LOT 4- Dezinfectant de nivel inalt (dispozitiv medical) pentru curatarea si dezinfectia instrumentarului medical si a materialelor termosensibile (prin imersie)
LOT 5- Dezinfectant-detergent de nivel mediu pentru curatarea si dezinfectia instrumentarului medico-chirurgical termorezistent si a materialelor termosensibile (prin imersie)
LOT 6- Dezinfectant de nivel înalt pentru dezinfectia prin nebulizare a aeromicroflorei, suprafete si dispozitive medicale
LOT 7 - Sapun antiseptic pe baza de clorhexidina pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor, prin spalare
LOT 8 - Sapun antiseptic lichid pentru dezinfectia igienica a mainilor, prin spalare
LOT 9 - Dezinfectant pe baza de alcooli pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin frecare
LOT 10 - Dezinfectant solid pe baza de substante eliberatoare de clor
Dezinfectantii care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde:
Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 5 zile
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 7 zile
- Receptia cantitativa si calitativa a produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ si calitativ – maxim 10 zile
- Perioada cu decontarea si efectuarea platilor
La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate.
Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora.
Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 518,630.00 lei fara TVA defalcata astfel:
LOT 1 84,000.00
LOT 2 47,500.00
LOT 3 38,350.00
LOT 4 23,880.00
LOT 5 31,250.00
LOT 6 145,000.00
LOT 7 11,250.00
LOT 8 14,800.00
LOT 9 45,600.00
LOT 10 77,000.00
Clarificari referitoare la documentatia de atribuire
a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile
b) Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in a 4-a zi