Feedback
I.D.: 73543309

ACHIZITIA DE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE 10 LOTURI in cadrul proiectului - “CONSOLIDAREA CAPACITATII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 IN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL DR. GHE. MARINESCU TARNAVENI", Cod proiect 140733

Data publicarii
28.09.22 Exista 137.216 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33631600-8
Termenul limita pentru depunere:
10.10.22
Pretul estimativ:
518.630,00 RON - 518.630,00 RON
Documente participare:
  1. 1.Caiet de sarcini dezinfectanti Tarnaveni 30.08.2022.pdf
  2. 4_Formulare.doc
  3. 5_Model_Contract_furnizare_echipamente protectie_Tarnaveni 30.08.2022.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 10 loturi, astfel: LOT 1 - Detergent dezinfectant de nivel mediu / intermediar pentru suprafete din sectoare cu risc intermediar sau scazut (prin stergere) LOT 2 - Detergent dezinfectant de nivel înalt pentru suprafete critice din sectoare cu risc crescut (prin stergere) LOT 3 - De...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 10 loturi, astfel: LOT 1 - Detergent dezinfectant de nivel mediu / intermediar pentru suprafete din sectoare cu risc intermediar sau scazut (prin stergere) LOT 2 - Detergent dezinfectant de nivel înalt pentru suprafete critice din sectoare cu risc crescut (prin stergere) LOT 3 - Detergent dezinfectant rapid de nivel inalt pentru suprafetele si aparatura medicala cu risc inalt (prin pulverizare) LOT 4- Dezinfectant de nivel inalt (dispozitiv medical) pentru curatarea si dezinfectia instrumentarului medical si a materialelor termosensibile (prin imersie) LOT 5- Dezinfectant-detergent de nivel mediu pentru curatarea si dezinfectia instrumentarului medico-chirurgical termorezistent si a materialelor termosensibile (prin imersie) LOT 6- Dezinfectant de nivel înalt pentru dezinfectia prin nebulizare a aeromicroflorei, suprafete si dispozitive medicale LOT 7 - Sapun antiseptic pe baza de clorhexidina pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor, prin spalare LOT 8 - Sapun antiseptic lichid pentru dezinfectia igienica a mainilor, prin spalare LOT 9 - Dezinfectant pe baza de alcooli pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin frecare LOT 10 - Dezinfectant solid pe baza de substante eliberatoare de clor Dezinfectantii care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde: - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 5 zile - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 7 zile - Receptia cantitativa si calitativa a produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ si calitativ – maxim 10 zile - Perioada cu decontarea si efectuarea platilor La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 518,630.00 lei fara TVA defalcata astfel: LOT 1 84,000.00 LOT 2 47,500.00 LOT 3 38,350.00 LOT 4 23,880.00 LOT 5 31,250.00 LOT 6 145,000.00 LOT 7 11,250.00 LOT 8 14,800.00 LOT 9 45,600.00 LOT 10 77,000.00 Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile b) Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in a 4-a zi
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu