Obiectivul general al proiectului: implementarea un sistem informatic de digitalizare a proceselor de administrare a informaţiei şi documentelor şi simplificarea relaţiei cu cetaţenii prin comunicare online pentru competenţe partajate ale UAT-ului, eficientizarea activităţilor de tip back-office şi front-office şi îmbunătăţirea planificării strategice, contribuie la creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de...
Obiectivul general al proiectului: implementarea un sistem informatic de digitalizare a proceselor de administrare a informaţiei şi documentelor şi simplificarea relaţiei cu cetaţenii prin comunicare online pentru competenţe partajate ale UAT-ului, eficientizarea activităţilor de tip back-office şi front-office şi îmbunătăţirea planificării strategice, contribuie la creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de administraţia publică la nivelul Municipiului Feteşti.
Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de active necorporale si corporale ( echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT pentru proiectul "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870.
Valoarea estimata totala, incluzand produse si servicii : 1.494.600 lei fara TVA, formata din:
- Pachet software de licenţe informatice necesare pentru implementarea sistemului informatic pentru servicii partajate pentru optimizarea serviciilor administraţiei locale la nivelul Primăriei Municipiului Feteşti şi Pachet licenţe şi software infrastructură pachet Microsoft Office, alte licenţe pentru serviciile electronice, semnături digitale : 1.336.000 lei fara TVA;
- Cheltuieli de tip FEDR: infrastructură hardware/echipamente necesare sistemului personalizat pentru optimizarea serviciilor administraţiei locale: - 33.600 lei fara TVA:
1 Storage (NAS);
1 Imprimantă A0 plotter;
1 UPS,
5 Tablete teren,
3 Imprimante mobile teren,
1 Imprimantă cod de bare
- Configurare şi implementare baze de date, migrare şi integrare structuri de date existente, culegere de date, testare, integrare şi validarea soluţiei, instruire etc; servicii de achiziţie imagini aeriane pentru dezvoltarea datelor din harta electronică, servicii de import, transformare şi conversie date culese prin achiziţie imagini aeriene : 125.000 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1.494.600 Monedă: RON
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 20 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor).