Feedback
I.D.: 56688788

Achizitia de active necorporale si corporale ( echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT pentru proiectul "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870

Data publicarii
07.05.21 Exista 78.353 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 30232100-5 30232110-8 30233000-1 30233320-0 35261100-2 48214000-1 48312000-8 48517000-5 48610000-7 48620000-0 48624000-8 48627000-9 48820000-2 48900000-7 72200000-7 72212224-5 72212600-5 72222000-7 72265000-0 72266000-7 72268000-1 72320000-4 72413000-8 72600000-6
Termenul limita pentru depunere:
04.06.21
Pretul estimativ:
1.494.600,00 RON - 1.494.600,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1111926.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Formulare.pdf
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului: implementarea un sistem informatic de digitalizare a proceselor de administrare a informaţiei şi documentelor şi simplificarea relaţiei cu cetaţenii prin comunicare online pentru competenţe partajate ale UAT-ului, eficientizarea activităţilor de tip back-office şi front-office şi îmbunătăţirea planificării strategice, contribuie la creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de...
Obiectivul general al proiectului: implementarea un sistem informatic de digitalizare a proceselor de administrare a informaţiei şi documentelor şi simplificarea relaţiei cu cetaţenii prin comunicare online pentru competenţe partajate ale UAT-ului, eficientizarea activităţilor de tip back-office şi front-office şi îmbunătăţirea planificării strategice, contribuie la creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de administraţia publică la nivelul Municipiului Feteşti. Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de active necorporale si corporale ( echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT pentru proiectul "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870. Valoarea estimata totala, incluzand produse si servicii : 1.494.600 lei fara TVA, formata din: - Pachet software de licenţe informatice necesare pentru implementarea sistemului informatic pentru servicii partajate pentru optimizarea serviciilor administraţiei locale la nivelul Primăriei Municipiului Feteşti şi Pachet licenţe şi software infrastructură pachet Microsoft Office, alte licenţe pentru serviciile electronice, semnături digitale : 1.336.000 lei fara TVA; - Cheltuieli de tip FEDR: infrastructură hardware/echipamente necesare sistemului personalizat pentru optimizarea serviciilor administraţiei locale: - 33.600 lei fara TVA: 1 Storage (NAS); 1 Imprimantă A0 plotter; 1 UPS, 5 Tablete teren, 3 Imprimante mobile teren, 1 Imprimantă cod de bare - Configurare şi implementare baze de date, migrare şi integrare structuri de date existente, culegere de date, testare, integrare şi validarea soluţiei, instruire etc; servicii de achiziţie imagini aeriane pentru dezvoltarea datelor din harta electronică, servicii de import, transformare şi conversie date culese prin achiziţie imagini aeriene : 125.000 lei fara TVA Valoarea estimata fara TVA: 1.494.600 Monedă: RON Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 20 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de active necorporale si corporale ( echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT pentru proiectul "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870  
Achizitie de active necorporale si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT in cadrul proiectului “Eficienţă şi performanţă în administraţia publică a Municipiului Feteşti" 09.10.20
Achizitie de active necorporale si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT in cadrul proiectului “Eficienţă şi performanţă în administraţia publică a Municipiului Feteşti"  
Extindere sistem informatic integrat pentru implementarea proiectului „Continuarea simplificării procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni prin digitalizarea serviciilor publice”, cod SMIS 136346 11.01.21
Extindere sistem informatic integrat pentru implementarea proiectului „Continuarea simplificării procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni prin digitalizarea serviciilor publice”, cod SMIS 136346  
Achizitia de echipamente FEDR necesare pentru derularea activitatii echipei de management a proiectului in cadrul proiectului "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870 25.09.20
Achizitia de echipamente FEDR necesare pentru derularea activitatii echipei de management a proiectului in cadrul proiectului "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870  
Servicii de retrodigitizare documente arhiva necesare implementarii proiectului "O ADMINISTRATIE EFICIENTA SI SERVICII DE CALITATE LA NIVELUL MUNICIPIULUI", Cod SMIS 135870.  
Servicii de proiectare (DTAC, DTOE, PT+DDE), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul "Reabilitare şi modernizare sistem rutier în Municipiul Feteşti" 22.01.24
EXTINDERE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI " CONTINUAREA SIMPLIFICĂRII PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI PENTRU CETĂŢENI PRIN DIGITALIZAREA SERVICIILOR PUBLICE", COD SMIS 136346 11.01.21