Feedback
I.D.: 61695931

Achizitia contractului de executie lucrari, inclusiv serviciul de proiectare (PAC, PT, DDE, asistenta tehnica) pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor termice primare/transport a energiei termice din municipiul Constanta - Etapa II - Lot 1 si Lot 2

Data publicarii
09.08.21 Exista 173.146 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45231111-6
Termenul limita pentru depunere:
07.10.21
Pretul estimativ:
90.304.600,40 RON - 90.304.600,40 RON
Documente participare:
  1. EN1030996.docx
  2. EN1030995.docx
  3. Raspuns consolidat 2.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul studiului de fezabilitate "Reabilitarea reţelelor termice primare / transport a energiei termice din municipiul Constanţa" Etapa Ii s-a propus reabilitarea a 12,716 km traseu aparţinând Magistralei II, precum şi breteaua de legătură dintre cele două magistrale. Tronsoanele de reţea termică primară care se vor reabilita în cadrul contractului au fost împărţite in doua loturi si sunt prezentate în Tabelul 5 din caie...
În cadrul studiului de fezabilitate "Reabilitarea reţelelor termice primare / transport a energiei termice din municipiul Constanţa" Etapa Ii s-a propus reabilitarea a 12,716 km traseu aparţinând Magistralei II, precum şi breteaua de legătură dintre cele două magistrale. Tronsoanele de reţea termică primară care se vor reabilita în cadrul contractului au fost împărţite in doua loturi si sunt prezentate în Tabelul 5 din caietul de sarcini nr. 139038/13.07.2021. CLAUZA SUSPENSIVĂ Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării lucrărilor din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) si/sau alte surse de finantare legal constituite, semnarea contractului ce face obiectul procedurii de atribuire fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare aferent obiectivului de investiţii ce face obiectul procedurii de atribuire nu este încheiat/semnat, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016 şi poate anula procedura de atribuire, încheierea contractului de achiziţie publică fiind imposibilă în lipsa unui contract de finanţare valabil care să certifice obţinerea finanţării lucrărilor din fondurile europene nerambursabile. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă." Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de de 20 de zile . Autoritatea contractantă răspunde solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia contractului de executie lucrari, inclusiv serviciul de proiectare (PAC, PT, DDE, asistenta tehnica) pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor termice primare/transport a energiei termice din municipiul Constanta - Etapa II - Lot 1 si Lot 2 15.09.21
Achizitia contractului de executie lucrari, inclusiv serviciul de proiectare (PAC, PT, DDE, asistenta tehnica) pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor termice primare/transport a energiei termice din municipiul Constanta - Etapa 1 - Lot 1 si Lot 2 01.09.21
Achizitia contractului de executie lucrari, inclusiv serviciul de proiectare (PAC, PT, DDE, asistenta tehnica) pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor termice primare/transport a energiei termice din municipiul Constanta - Etapa 1 - Lot 1 si Lot 2 01.09.21
Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Grădiniţei cu program prelungit ''MUGUREL'' Constanţa" 15.10.20
"Achiziţia şi Contractarea Execuţiei Lucrărilor de Construcţii în cadrul Proiectului "Acces şi mobilitate pietonală în zona centrală a municipiului Constanţa"-Cod SMIS 129226 20.05.20
“Serviciului de supervizare lucrări prin diriginţi de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea mobilităţii în municipiul Constanta, zona bd.1 Mai – Soseaua Mangaliei“ 24.04.20
“Serviciului de supervizare lucrări prin diriginţi de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea mobilităţii în municipiul Constanta, zona bd.1 Mai – Soseaua Mangaliei“ 24.04.20
“Serviciului de supervizare lucrări prin diriginţi de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea mobilităţii în municipiul Constanta, zona bd.1 Mai – Soseaua Mangaliei“ 29.06.20
“Serviciului de supervizare lucrări prin diriginţi de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea mobilităţii în municipiul Constanta, zona bd.1 Mai – Soseaua Mangaliei“ 29.06.20
"Achiziţia şi Contractarea Execuţiei Lucrărilor de Construcţii în cadrul Proiectului Îmbunătăţirea Mobilităţii în Municipiul Constanţa, între Gara CFR şi Staţiunea Mamaia – Cod SMIS 129224″. 23.03.20